30 Απρ 2012

Οι δαντέλες της...μαμάς και της πεθεράς!!!!


     Κυριακή πρωί, συμμαζεύω το σαλόνι...Τινάζω τα μαξιλάρια του καναπέ...Μου τα έφτιαξε η μαμά  με ύφασμα που περίσσεψε από τις κουρτίνες και τα στόλισε με σιρίτι...και να σου η ιδέα...Να τα ανανεώσω με κομμάτια δαντέλας...η ιδέα δεν μου ανήκει...την δανείστηκα από εσάς...για αυτό μου αρέσει τόσο πολύ η αλληλεπίδραση που έχουμε η μια στην άλλη...το σκέφτεται κάποια από την άλλη άκρη του Ατλαντικού το διαδίδει μέσω ιντερνετ και η καθεμία που το βλέπει δίνει στην  ιδέα σάρκα και οστά  με το δικό της μοναδικό τρόπο.

     Προς το παρόν οι δαντέλες δεν είναι ραμμένες στα μαξιλάρια, είναι απλά στρωμένες. Αφενός μεν περιμένω να μου πείτε ποια δαντέλα από όλες σας αρέσει  και αφετέρου σκοπεύω να κάνω έκπληξη στην μαμά, που νομίζει ότι τις έχει καλά καταχωνιασμένες στο συρτάρι της προίκας της...που να ήξερε ότι όσο έλειπε ένας ποντικός τρύπωσε στο σπίτι και τις πήρε...Ελπίζω να της αρέσουν και να την πείσω να μου τις δώσει....και να τις ράψει...Δεν είναι πολύ πιο ωραίες στα μαξιλάρια από ότι στα συρτάρια;;; Δεν αποπνέουν ρομαντισμό άλλης εποχής;;;;







     Και μιας που πήρα φόρα με τις δαντέλες...αυτό ήταν ένα μακρύ κομμάτι δαντέλα, που η πεθερά μου είχε σκοπό να το βάλει σε ένα σεντόνι...της το ζήτησα και μου το έδωσε...έχει εκατοντάδες από δαύτα...δεν ήθελα να το κόψω...προτίμησα να το δέσω φιόγκο σε ένα άλμπουμ...όπως βλέπετε στη θέση αυτή ήταν ένα πράσινο διακοσμητικό που ο Νικόλας θεώρησε σωστό να βγάλει...ε, δεν τον κατηγορώ...η δαντέλα της γιαγιάς του ταιριάζει πολύ περισσότερο...δεν νομίζετε;;;;; 


 

 

Ο φιόγκος ακόμα δεν έχει κολληθεί στο εξώφυλλο μιας και θέλω να πλύνω την δαντέλα...Αλήθεια με τι πλένετε τις δαντέλες που έχουν κιτρινίλες;;;

 Αν θέλετε να δείτε ακόμα πιο πολλά μαξιλάρια με δαντέλες όπως το παρακάτω αναζητήσετε στο google  lace pillow case diy, repurposed lace for pillow case .
 Σας φιλώ
Καλή "κουτσουρεμένη" εβδομάδα-Καλή Πρωτομαγιά

ΥΓ. Μικραίνω τις φωτογραφίες και προσπαθώ να τις σύρω τη μια δίπλα στην άλλη αλλά δεν πιάνει. Υπάρχει άλλος τρόπος να το κάνω;;;;

9 σχόλια:

  1. πανεμορφες ολες η πρωτη δαντελα μου αρεσε πολυ σκεφτομαι και εγω να κανω το ιδιο .το αλμπουμ φοβερο βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ ποιά να διαλέξω και να μην "παρεξηγηθεί" η άλλη δαντέλα! Είναι όλες τέλειες, όπως και το άλμπουμ, Αντρια, να'χεις μιαν όμορφη Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική ιδέα. Το άλμπουμ απέκτησε στιλ αλλά και τα μαξιλάρια το συναγωνίζονται. Επιπλέον αφού έχεις πολλά μαξιλάρια χρησιμοποίησε τες όλες για να μην μείνει καμία παραπονεμένη. Αν τις ξανακλείσεις σε κάποιο συρτάρι θα πάθουν κλειστοφοβία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για όλα! Με συγκίνησες! Σας εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παλιες καλες αξιες..οι δανδελες ειναι λατρεμενες..ολα τελοια..να σε καλα κοριτσι..ομορφη Πρωτομαγια..καλο Μηνα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΑΝΤΕΛΕΣ! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΑΠΟ ΛΙΝΟ ΥΦΑΣΜΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν καλό μήνα εύχομαι. Δαντέλες σε μαξιλάρια έχω ξαναδεί, αλλά η δαντέλα στο άλμπουμ είναι τέλεια επιλογή .Δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΤΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΑΝ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΧΩ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ! ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΑΝΤΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. einai polu vintage etsi!!!!!!!!!!!!mou aresei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή