19 Απρ 2012

Κατόπιν εορτής...

     Η διαδικτυακή γειτονιά μας αυτές τις μέρες ήταν γεμάτη με εικόνες από κόκκινα αυγά, τσουρέκια, ανθισμένες πασχαλιές, λουκούλεια γεύματα, και πολλές πολλές ευχές! Με κείνα και με τα άλλα  πότε πέρασαν οι μέρες ούτε που κατάλαβα...από Τρίτη τα κεφάλια μπήκαν μέσα και επιστρέψαμε όλοι στις δουλειές και την ρουτίνα μας....μέχρι να έρθει η Πρωτομαγιά...
      Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που αφήσατε στο σπιτάκι μου και να ευχηθώ με τη σειρά μου "Χριστός Ανέστη"! Μαζί Του ελπίζω να "αναστηθούν" και όλοι όσοι περνάνε δύσκολα...άνθρωποι που έχουν χάσει τη δουλειά τους ή ακόμα χειρότερα τους δικούς τους αλλά ποτέ να μην χάσουν την ελπίδα για μια καινούργια αρχή, για μια ανάσταση σε όλους τους τομείς...
      Το Πάσχα του 2012 είναι πλέον ιστορία και θα το αποχαιρετήσω με τις λαμπάδες που έκανα για τα βαφτιστήρια μου...Κάθε χρόνο σπάω το κεφάλι μου πως να τις διακοσμήσω. Φέτος η κατασκευή τους έγινε πολύ πιο εύκολη χάρη στις ιδέες μιας ταλαντούχας φίλης από την γειτονιά μας. Angie ευχαριστώ για την έμπνευση...ελπίζω να τις αντέγραψα σαν καλή Κινεζούλα!!!!


Για τον Δημήτρη

Για τον Βασίλη

Για την Κική

Καλό ξημέρωμα! 

13 σχόλια:

  1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ...
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Νίκη!Οι λαμπάδες σου έγιναν πολύ όμορφες και ειμαι σιγουρη οτι εφεραν χαμόγελα και χαρά!Να ειστε καλά και του χρόνου!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έστω και κατόπιν εορτής, μπορώ να πω ότι οι λαμπάδες σου είναι πανέμορφες, ιδιαίτερα η πρώτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι λαμπαδίτσες σου!! Εγώ θα ευχηθώ και του χρόνου να είμαστε υγιείς πάνω απ' όλα και λίγο πιο χαμογελαστοί κι αισιόδοξοι απ' ότι ήμασταν φέτος... Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφες... και του χρόνου!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νίκη μου χρόνια πολλλά!!
    Να χαίρεσαι και τον Ανέστη σου, να είναι πολύχρονος, και όλα στη ζωή σας να έρθουν όπως τα ονειρευεστε!
    Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου, πρωτότυπες και σίγουρα πολύ καλύτερες από τις πνιγμένες στο πλαστικό που κυκλοφορούν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη Νίκη μου!
    Κι εγώ σπάω κάθε χρόνο το κεφάλι μου με αυτές τις λαμπάδες των βαφτιστηριών! Οι δικές σου έγιναν υπέροχες!
    Και του χρόνου λοιπόν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αληθώς Ανέστη, χρόνια πολλά! Πολύ όμορφο το καραβάκι. Θα το φτιάξω του χρόνου στο βαφτισιμιό μου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τυχερά τα βαφτιστήρια σας!Μετράτε 3 πλέον ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη!!! Οι λαμπάδες είναι πραγματικά εξαιρετικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή