13 Μαρ 2011

Δωράκι!!!!

 ένα ηλιόλουστο Σάββατο, 19 Μαρτίου του σωτήριου έτους 19...77,  γεννήθηκα και εγώ...Παλιότερα τα γενέθλια μου ήταν ευκαιρία για τρελό ξεφάντωμα...Τα πάρτυ που έκανα στα φοιτητικά μου χρόνια (χωρίς να θέλω να το παινευτώ) άφησαν ιστορία και...τρελούς πονοκεφάλους στους γείτονες μου!!!!Τα τελευταία χρόνια τα γενέθλια ήταν μια μέρα σαν όλες τις άλλες που περνούσε χωρίς κάτι το ιδιαίτερο...Εκτός από τις 19 Μαρτίου του 2009 όταν ο πατέρας μου εισήχθη στην κλινική που είχα γεννηθεί για να κάνει μια σοβαρή (πιο σοβαρή δεν γίνεται) εγχείρηση...  και ευτυχώς πήγαν όλα καλά.... Το απόγευμα της ίδιας μέρας έκανα τεστ εγκυμοσύνης και βγήκε θετικό... μετά από οχτώ μήνες γεννήθηκε ο Νικόλας...Φέτος λέω να το γιορτάσω κάνοντας εγώ ένα δωράκι σε εσάς....(ε, εντάξει ζηλεύω κιόλας λίγο με όλα αυτά τα give away που βλέπω να κάνετε και που να περιμένω να φτάσω τους εκατό αναγνώστες....)...
Λοιπόν στις 19 Μαρτίου 2011 θα κληρώσω το πρώτο μου δωράκι...ακόμα δεν έχω σκεφτεί τι μπορεί να είναι (κόσμημα, καρφίτσα ή παιδικό καδράκι)...Θα το αποφασίσω όταν δω το όνομα που γράφει ο τυχερός λαχνός...Μπορούν να συμμετέχουν όσοι αφήνουν σχόλιο και είναι αναγνώστες μου...
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Να αρχίσουμε τις ευχές από τώρα;;;
    Κακό δεν είναι, αν και θα τα ξαναπούμε πιστεύω και την επίσημη μέρα! Χρόνια πολλά και να είσαι πάντα ευτυχισμένη και υγιής! Πολύ σημαδιακή ημερομηνία!
    Όσο για το giveaway...ξέρεις, μας αρέσουν τα δωράκια και πόσο μάλλον όταν είναι από τόσο δημιουργικά χέρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα!!
    Για ευχές την επισημη μέρα!
    αλλά Καλή εβδομάδα μέχρι τότε^^
    Λατρεύουμε τα δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημαδιακι μερα για σενα........παντα υγεια... οι κανονικες ευχες στην ημερα τους,και συντομα οχι μόνο τοθς 100στισεις αλλα να τους χιλιάσεις........φιλια andrian καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό βράδυ κορίτσια!!! Χαίρομαι πάντα κάθε φορά που τα λέμε....Ευαγγελία το blogging όντως μας φέρνει πιο κοντά :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για ευχές φαντάζομαι είναι νωρίς ακόμα! Παρόλα αυτά μπορώ να σου ευχηθώ να εκατοστήσεις τους αναγνώστες σου σύντομα!!! Και τώρα ας ευχηθώ και σε μένα καλή τύχη!!! Χιχι!!! Καλό βράδυ!!! Και αυτή τη φορά να περάσεις τα γενέθλια σου όπως το επιθυμείς!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα κι απο μένα!!!έυχομαι ολα να σου πηγαίνουν πάντα καλά!εγώ τώρα είμαι στον 5ο μήνα!!
    θα περάσω να φάω τούρτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λΕλένη Καλημέρα και καλή τύχη!!!!!!!!!!!!

    magdamarmar@yahoo.gr (ουφ το έγραψα σωστά) μια τελειόμηνη εγκυμοσύνη!!! Αν είσαι εσύ η τυχερή ξέρω από τώρα τι δώρο θα σου κάνω!!! Αγοράκι ή κοριτσάκι;;;;

    Οι μέρες μεγαλώνουν, ο ήλιος κάνει ολοένα και πιο αισθητή την παρουσία του, μυρίζει και άνοιξη...αν δεν ήταν και αυτή η καταστρόφή στην Ιαπωνία όλα θα ήταν πιο όμορφα!!! Καλή εβδομάδα φιλεναδούλες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α, είμαστε ίσα; Ε ,καλά σε περνάω λίγες μέρες ( 27/ 2/77 εγώ),αλλά υποθέτω είσαι κι εσύ ψαράκι!
    Εννοείται ότι θα ήθελα κι εγώ δωράκι!
    Να είστε όλοι καλά- ως τα γενέθλια θα τα ξαναπούμε για ευχές- και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά μωρό μου για τα γενέθλιά σου ου ου ου...
    Άντε και του χρόνου οι αναγνώστες σου να ξεπερνούν τους 1000!!!
    Αλέκα-Νατάσα(331)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για χρόνια πολλά είναι νωρίς ακόμα!!!Να 100 τους αναγνώστες σου σύντομα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι άλλο δωράκι στη μπλοκογειτονιά;;;; Ουάου! Είμαι μέσα! Οτι επιθυμείς σου εύχομαι Αντριαν! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ σε βρήκα σήμερα ,κι αφού είναι η πρώτη μέρα ,για μένα θαχεις γενέθλια κάθε 13.Ότι επιθυμείς λοιπόν να..το πάθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δώρο,δώρο...θέλω εγώ το δώρο!!!
    Έχουμε και κοντά τα γενέθλιά μας,στις 22 εγώ!!
    Εύχομαι γρήγορα να τους εκατοστήσεις!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές κορίτσια...Θέλω υγεία πάνω από όλα και για όλον τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περιμένω με αγωνία την κλήρωση.....λες να είμαι η τυχερή ????Φιλάκια(αυτα έτσι για λάδωμα του μπλόγκερ μπας και τραβηξει το Σωστό καρτελάκι)χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ!!!ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΩΡΑΚΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Andrian καλώς σε βρήκα!! Συμμετέχω κι εγώ στην γιορτή για τα γενέθλιά σου!!! Πολύχρονη!!!!! Υγεία και Χαρά εύχομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΙ εγώ σήμερα σε βρήκα αν και είμαι κι εγώ πολύ φρέσκια...Να τους εκατοστήσεις σύντομα κι ακόμα παραπάνω μετά!!!Τα φερμουάρ είναι όλα πολύ πρωτότυπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. m aresoun oi ekplh3eis! molis egina anagnwstria, k s lg 8 grapsw g t giveaway s st blog m!
    http://thesugarplumfairysmagic.blogspot.com/
    elpizw n exeis polles summetoxes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι μόλις...9 χρόνια μεγαλυτερή σου!!! Και τι με αυτό;;; Νίώθω σαν 18 -αυτό λενε όλες οι γριέτζες- και πολύ θα ήθελα να σου κάνω ένα πάρτι έκπληξη μόνο για μπλογκόφιλες!!!
    Μου αρέσουν οι εκπλήξεις, μόνο βέβαια οι ευχάριστες!!! Να τα χιλιάσεις λοιπόν, με υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαίρομαι που σε βρήκα καλή μου φίλη!Παίρνω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό και φυσικά σου εύχομαι ότι καλύτερο και ότι επιθυμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εύχομαι πάντα νασαι δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! με υγεία, ευτυχία, αγάπη και ό,τι ποθείς! να χαίρεσαι το παλικάρι σου!!!! καλώς σε βρήκα! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά! Να'σαι πάντα χαρούμενη, δημιουργική και με καινούριες πρωτότυπες ιδέες!Σ' ευχαριστούμε εκ των προτέρων και μόνο που μας σκέφτηκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημερα νικακι μου εισαι καταπληκτικη....θα ηθελα και εγω δωρακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλάαααααααααα και καλώς σε βρήκα!!! Εξάλλου έχω μια καταπληκτική ικανότητα να γνωρίζω νέα ιστολόγια όταν δίνουν δώρα χα χα χα!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Να'μαι και εγώ!Καλώς σε βρήκα!Χρόνια πολλάαααα!Μα πόσο θα συμφωνήσω με τη Maria Z..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα ;-)
    Καλή επιτυχία σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κορίτσια χαίρομαι τοοοοοοοοοοοοοόσο πολύ για τα σχόλια σας και τις ευχές !!! Τα υπόλοιπα τα γράφω σε νεότερο ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια σου Πολλά!!!! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά κι ετυχισμένα! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μόλις βρήκα κι εγώ το μπλογκ σου!!!πάντα δημιουργική να είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια Πολλά με υγεία! Υπέροχο το μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ !!!!
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΓΡΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλώς σε βρήκα χρόνια σου πολλά .....και καλή τύχη σε όλους για το δωράκι.Λατρεύουμε δωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αααα! Κατ'αρχην Χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!Πολυ χαιρομαι που χαριζουμε δωρα ο ενας στον αλλον! Εχω παρει μερος σε διαφορα κι εγω! Καποιο δεν θα κατσει; Παντως και να μην κερδισω εννοειται πως δεν πειραζει ! Ασε που οταν δινω δωρα νιωθω ενα ομορφο συναισθημα και πιστευω ολοι μας!
    Χαρηκα! Καληνυχτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αντρια τωρα ανακαλυψα το blog σου και χαρηκα παρα πολυ.... τι καταπληκτικα είναι ολα αυτα που κάνεις...μπραβο σου πολυ πρωτοτυπα...περιμενω με αγωνια τις επομενες σου δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια Πολλά και καλά να έχεις! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη χαρούμενη αγκαλιά με αυτούς που αγαπάς και σε αγαπάνε!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χαρούμενα και ευτυχισμένα γεννέθλια !!!Χρόνια σου πολλα να χαίρεσαι την οικογενεια σου και να ειστε παντα καλά!!!Καλή επιτυχία σε όλους για το δωράκι και σε ευχαριστούμε!!!Πολύ όμορφο το μπλογκ σου!Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ!ΛΑΤΡΕΨΑ ΦΕΡΜΟΥΑΡ!ΑΠΙΘΑΝΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΦΙΛΙ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλως σε βρηκα!!!!ειναι ολα πανεμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλώς σε βρήκα ψαράκι μου έλα να μαζευόμαστε σιγά σιγά , να γινόμαστε όλο και περισσότερα , υπέροχο το ιστολόγιο σου και ιδια΄τερα συγκινητική η ανάρτηση σου νάσαι πάντα καλά να σε χάρονται και να τους χαίρεσαι και σιγά να μην πω όχι στο δωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χρόνια πολλά και καλά κοριτσάκι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή