2 Σεπ 2012

Ένα διαφορετικό στεφάνι...

    Επισήμως το καλοκαίρι μας αποχαιρέτησε προχτες με μια υπέροχη πανσέληνο...οι μέρες άρχισαν να μικραίνουν, τα βράδια χρειάζεσαι ζακέτα για να καθίσεις στη βεράντα, η θερμοκρασία τη μέρα έπεσε αισθητά και όλα προμηνύουν ότι βαδίζουμε ολοταχώς στο φθινόπωρο...παρόλα αυτά ελπίζω να συνεχίσει να κάνει ζέστη για μερικές εβδομάδες ακόμα....
    Πριν από λίγες μέρες επιστρέψαμε από τις καλοκαιρινές μας διακοπές κουβαλώντας ένα σωρό λάφυρα από τις παραλίες που επισκεφτήκαμε....η παραλία στην οποία κατεξοχήν συχνάζαμε δεν είχε  πολλά θαλασσόξυλα ούτε κοχύλια....μόνο μικρές επίπεδες πέτρες και σπανιότερα μικροκαμωμένα κοχύλια θαμμένα στην άμμο....
    Σε μια από τις βόλτες που κάναμε στο χωριό βρεθήκαμε μπροστά σε ένα υπέροχο πετρόχτιστο πρόσφατα ανακαινισμένο σπίτι...τα πάντα του μαρτυρούσαν καλό γούστο και μεράκι...την προσοχή μου τράβηξε ένα στεφανάκι που κρεμόταν από την κεντρική εξώπορτα...ευτυχώς είχα τη φωτογραφική μαζί μου... 


    Το συγκεκριμένο στεφανάκι μου έδωσε το έναυσμα να σκεφτώ ότι αφού η παραλία μου προσέφερε μόνο τέτοιου είδους θησαυρούς με αυτούς θα πορευόμουν...το μόνο που χρειάστηκα ήταν σύρμα, σπάγγο, κοχύλια, πετρούλες, έναν αστερία και την θερμοκόλλα μου...χρειάστηκε να το κάνω τρεις φορές γιατί δεν ήμουν ικανοποιημένη με το τελικό αποτέλεσμα...το στεφάνι έχει διάμετρο 21 εκατοστά. Το επισημαίνω γιατί τα προηγούμενα στεφανάκια ήταν μεγαλύτερα και δεν μου άρεσαν...



    Σκόπευα να το κρεμάσω στην εξώπορτα....αλλά αποφάσισα ότι η θέση του είναι πάνω στον απορροφητήρα, δίπλα στο καδράκι-μπομπονιέρα από τη βάπτιση του Νικόλα και σε μια μικρή έκθεση, που είχε γράψει περσι η ανιψούλα μου όταν μου έκανε δώρο το μαγνητάκι μπουκαλάκι με άμμο και πετραδάκια από τη Σαμοθράκη... Το στεφανάκι θα μου θυμίζει το χειμώνα τον δικό μου παράδεισο, που τόσα χρόνια είχα ξεχάσει...και ότι πολλές φορές η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα...
    Από αύριο ξεκινάμε παιδικό σταθμό...και ο πληθυντικός δεν είναι καθόλου τυχαία επιλεγμένος! Και πάνω που είχα ξεχάσει το σφίξιμο στο στομάχι κάθε αρχή σχολικής χρονιάς ... Αν έχετε καμία συμβούλη θα χαιρόμουν να την μοιραστείτε μαζί μου...
                            Καλή χρονιά σε όλα τα πρωτάκια, μικρά και μεγάλα!!!!!!!!!!!!!!!

26 σχόλια:

  1. Διαφορετικό και πολύ όμορφο!!!!!Καλή σχολική χρονιά...κάθε αρχή και δύσκολη,κουράγιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο!!! Το σχολείο θέλει υπομονή και από τους δύο, γονείς και παιδιά! Πιο πολύ υπομονή θέλουν όμως οι τριγύρω:
    "Το παιδί μου ξέρει και διαβάζει από τα...δύο"
    "Το δικό μου γράφει κιόλας από αυτή την ηλικία..."
    "Καλέ το δικό μου μιλάει και αγγλικά..."
    Κοίτα το φιντανάκι σου, βοήθα το χωρίς υπερβολές, στάσου δίπλα του με αγάπη και όλα θα πάνε περίφημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το στεφανάκι και ο παράδεισος σου.
    Καλή σχολική χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια!!Το στεφανι ειναι υπεροχο! Αξιο πραγματικα προς αντιγραφη (δεν αντεχω θα το προσπαθησω, ελπιζω να μην σε πειραζει).
    Εχω κιεγω μια κορουλα θα παει φετος πρωτη και ολοι μου μιλανε λες θα περασω βασανιστηρια, εγω ομως ανυπομονω με τρελλη χαρα αγωνια κ ενθουσιασμο το ιδιο συμβουλευω κι εσενα να τα βλεπουμε ολα με αγαπη και μονο.
    Χαμόγελα σου στελνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣ.....
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΖΗΣΑΤΕ!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλό, καλαίσθητο αλλά και γεμάτο καλοκαιρινές μυρωδιές! Καλό φθινόπωρο, Αντρια! Και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο!Υπέροχο το στεφανάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο το στεφανάκι Νίκη.
    Συμφωνώ με την ομορφιά της απλότητας!!
    Όσο για το μικρό, μην ανησυχείς,στην αρχή δε θα θέλει να πάει αλλά πιστεύω μετά από μερικές μέρες δε θα θέλει να φεύγει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΤΡΙΑ.ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠΛΟ,ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το στεφανάκι είναι τέλειο... απλό αλλά μυρίζει θάλασσα...και ναι θυμίζει τον παράδεισό σου...Όσο για τον μικρό Νικόλα...καλή σχολική χρονιά!!! Οδηγίες προς ναυτιλομένους δεν υπάρχουν νομίζω...Θα δεις πόσο εύκολα θα συνηθίσει...η πρώτη εβδομάδα είναι λίγο δύσκολη...και πίστεψέ με κυρίως για σένα...που νοιώθεις λες και τον αφήνεις "απροστάτευτο"...Μόλις τον δεις και επιστρέφει κεφάτος και γεμάτος από όσα έκανε, έμαθε, είδε...θα περάσει το σφίξιμο!!!Καλή σχολική χρονιά λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το στεφανάκι σου!!!
    Καλό Φθινόπωρο να έχεις και μην αγχώνεσαι,μόλις γνωριστεί με τα άλλα παιδάκια θα είναι μια χαρά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλο φθινοπωρο καλη αρχη στο παιδακι σου ολα καλα θα πανε!ποσο θα θελα να πανε και τα δικα μου αλλα δεν μας πηραν παρολου που ειναι 3!το στεφανι θα το αντιγραψω σιγουρα !βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σχολική χρονιά στο μικρό και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το στεφάνι σου!...μου δίνεις και ιδέα...γιατί έχω μαζέψει πολλά κοχύλια και βότσαλα...
    Για τον Νικόλα να μην στεναχωριέσαι καθόλου!...όλες τα περάσαμε...αν εσύ είσαι ήρεμη και χαλαρή (τι λέω τώρα...)
    τότε κι`ο Νικόλας θα το αποδεχτεί πιο εύκολα....
    Το ησυχαστήριό σας όμορφα φροντισμένο...να το χαίρεστε όσο πιο συχνά μπορείτε!....
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ απλό και όμορφο το στεφανάκι. Καλή σχολική χρονιά να ευχηθώ. Υπομονη......η πρώτη εβδομάδα είναι συνήθως λίγο δύσκολη. Μετά όλα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στα απλά είναι η ομορφιά! Σαν το στεφανάκι που έφτιαξες να σου θυμίζει τον Παράδεισο σου....
    Καλή αρχή στον Νικόλα και καλό κουράγιο σε σένα.... Κάθε αρχή, δύσκολη...........
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To λιτό και απέριττο στεφανάκι κλείνει μέσα του όλη την ομορφιά του καλοκαιριού και εκεί που το κρέμασες θα σου μιλά για την ομορφιά της απλότητας.Εύχομαι καλή σχολική χρονιά,ξέγνοιαστη χαρούμενη ανέμελη στον μικρό Νικόλα σου! Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ, ΝΑ ΔΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΑΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικά καλοκαιρινό... Πανέμορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι μου θυμίζει... τι μου θυμίζει.... Α, ναι! το δικό μου καλοκαίρι: βότσαλα, κοχύλια, θάλασσα, αρμύρα...Η απλότητα σε όλο το μεγαλείο της. Εμπνευσμένο και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!
    ΑΠΛΟ ΛΥΤΟ ΑΛΛΑ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΟ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!!

    Υ.Γ.:ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠ ΤΟ BLOGOΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πάρα πολύ όμορφο το στεφάνι σου!Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή