5 Απρ 2012

Βγάλτε τις δαντέλες της γιαγιάς από το μπαούλο!

      Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια που θυμάμαι τη μαμά μου να κεντάει σαν τρελή, να ψάχνει μετά μανίας καινούργια σχέδια για πλεκτά, να πληρώνει όσο όσο  σε κεντήστρες για να κεντήσουν μονογράμματα στα σεντόνια της προίκας μας...και όλα αυτά...για το τίποτα...τα καινούργια έπιπλα είναι πολύ μεγαλύτερα σε όγκο από τα παλιά με αποτέλεσμα τα τραπεζομάντηλα να χάνονται μπροστά τους, οι πλάσμα τηλεοράσεις δεν έχουν πια χώρο για να απλώσεις ένα σεμεδάκι και πάνω τους να βάλεις ένα πορσελάνινο διακοσμητικό βρε αδελφέ (!)....ακόμα και τα κρεβάτια πλέον είναι πολύ μεγαλύτερα σε μέγεθος και τα σεντόνια τους κάθονται σαν να βάζεις σε μεγάλο παιδί το βαπτιστικό του κουστούμι...και μετά από όλα αυτά θεωρώ υπερβολή να προσθέσω το πόσο-καθόλου- πρακτική είναι όλη αυτή η προίκα που μόνο για να πλυθεί και σιδερωθεί θέλει μια μέρα και ένα ολόκληρο μέριτο (το θυμάστε;;; Αυτό με την λαβή!)...
    Οι παλιές νοικοκυρές επένδυσαν χρόνο χρήμα και πολύ περισσότερο μεράκι για να κάνουν την προίκα μας. Δεν είναι  κρίμα να τα κρατάμε  στις βαλίτσες;;;
    Σήμερα σας έχω συγκεντρώσει μερικές ιδέες πως μπορούμε να τα ανακυκλώσουμε και να δημιουργήσουμε όμορφες γωνιές διακόσμησης μέσα στο σπίτι μας...και εσείς οι παλιότερες μην μου κάνετε μούτρα...οι επόχες αλλάζουν...πειράζει αν τελικά το σεμεδάκι δεν το στρώσουμε στο τραπεζάκι του σαλονιού αλλά το κρεμάσουμε στον τοίχο;;;; Εκεί  θα φαίνεται ακόμα περισσότερο και θα κάνει πιο πολύ αίσθηση...

Μπωλ από δαντέλα...

runner φτιαγμένο από διαφορετικές δαντέλες

βαζάκια διακοσμησμένα...Λαμπρινή διαβάζεις;;;;

κηροπήγια από μαύρη δαντέλα με πιο ατμοσφαιρική διάθεση

φωτιστικό

λάμπα που γίνεται όπως το φωτιστικό με σπάγγο

 αγκράφες για να στολίστε τα παπούτσια σας

ή μπορείτε να τις μετατρέψετε σε πετσετοθήκη
πηγή

δεν θα ήταν υπέροχο να φορέσετε κάτι που έφτιαξε η μαμά σας πριν από χρόνια στο γάμο σας;;;;

και τέλος μπορείτε να κάνετε κάτι για να οργανώσετε τα κοσμήματα σαςοργάνωση κοσμημάτων

Τι λέτε;;; Σας έψησα να κάνετε κάτι από όλα τα παραπάνω;;;;
Τα φιλιά μου

26 σχόλια:

  1. Και τρελλαίνομαι για δαντέλες! Σ'ευχαριστώ που μου βρήκες ... δουλειά για το βράδυ! Χαχα! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι ιδέες. Μα πιο πολύ μου άρεσε το μπολάκι με δαντέλα!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη μου είναι υπέροχες ιδέες, είχα δεί και εγώ παρόμια κάποια στιγμή και έχω σκοπό κάτι να κάνω...όποτε.....
    Μήπως και αξιοποιήσω τις δαντέλες που μετα μανίας μου έπλεκε η γιαγιά μου από όταν είμουνα μικρή για την προίκα μου..έλεγε! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aχ μεγάλο θέμα επιασες...έχω συρτάρια απο άχρηστα κέντητα τραπεζομαντηλα.μου αρέσει πολυ το ρανερ. Αλλά όταν πρότεινα στη μητέρα μου να μου το φτιάξει, άρχισε να μου βγάζει σειρές απο τραπεζομαντηλα που θα ηταν σαφώς καλύτερα. Έτσι είπα ήμαρτον και ξέχασα την ιδέα. Ασε που όπως λέει θα της κατάστρεψω τα δίσκοπανα. Για το Θεό..τι να τα κανείς τα δίσκοπανα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες ιδέες,η μια καλύτερη από την άλλη !!Ευχαριστούμε!(να δουμε από ποια θα ξεκινησουμε γιάτι βεβαίως τα σεμεδάκια υπάρχουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από σεμεδάκια άλλο τίποτα! Πολύ ωραίες οι ιδέες που μας δίνεις για να τ`αξιοποιήσουμε! Σίγουρα θα κάνω κάτι και θα σας το δείξω! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμένα αυτό το φωτιστικό με έβαλε σε σκέψεις....είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερές ιδέες, τώρα σίγουρα θα κάνω κάτι με τα τόσα πλεκτά σεμεδάκια που μου έφτιαξε η πεθερά μου.... αυτό το μπολ, τα κηροπήγια και η πετσετοθήκη με ξετρέλαναν!!!!
    Ευχαριστούμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφες ιδέες!!!Σίγουρα θα κάνω ένα καλαθάκι με την πρώτη ευκαιρία!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχες ιδέες!!!τον τελευταίο καιρό πέφτω συνέχεια πάνω στα σεμενδάκια της γιαγιάς!! τόσο καιρό έλεγα ευτυχώς που δεν έχω...τώρα αλλάζω γνώμη σιγά σιγά. μερικές ακόμα ιδέες μπορείς να δεις κι εδώ...http://christinad-christinascorner.blogspot.se/2012/03/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νίκη μου για να βγάλεις παστέλ χρώματα στα αυγουλάκια σου, εκτός βέβαια ότι κυκλοφορούν πλέον και έτοιμες μπογιές, νομίζω ότι αν δοκιμάσεις με χρώματα ζαχαροπλαστικής θα βγουν έτσι όπως τα θέλεις. Θέλω φώτο απο το αποτέλεσμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάζωωωωωω!!!!!!!!!!Να τα πάρω κι αυτά????χαχαχαχαχα
    Πολύ όμορφες όλες οι ιδέες,την πρώτη την έχω στα υπόψιν από καιρό αλλά την τελευταία την ζήλεψα πραγματικά!
    Έχω κι εγώ συρτάρια γεμάτα με τέτοια εργόχειρα από μαμά και πεθερά και τα λυπάμαι...Λυπάμαι την κούρασή τους,τον χρόνο τους,τα μάτια τους που έκαναν πουλάκια για να μας τα φτιάξουν.Έχεις δίκιο όμως,δεν ταιριάζουν στα σπίτια μας και απλά εμείς τα φυλάμε με σεβασμό και αγάπη!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελευταία έχω κι εγώ μια εμμονή με τις δαντέλες και γλυκοκοιτάζω τα σεμεδάκια της γιαγιάς...αλλά λυπάμαι να τα χαλάσω! Τόσος κόπος και μεράκι! Πάντως οι ιδέες σου φοβερές!
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΩΠΩ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΕΣ!!!!!!!!!!
    ΓΙΑΑΑΑΑΑΑ ΝΑ ΣΚΑΛΙΣΩ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΣΑΝΔΑΛΙΑΑΑΑ........ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΩ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΕ ΚΑΔΡΟ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωραιες ιδεες!Ξετρελαθηκα με τα βαζακια!Τα λατρεψα σου λεω!!!!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σίγουρα....χθες κιόλας είχαμε αυτή τη συζήτηση με την αδερφούλα...Της έλεγα ότι πρέπει να αγοράσω σεμεδάκια για να τα κάνω μπωλ!!! Είμαι στο κλίμα λοιπόν Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραίες ιδέες μας έβαλες Νίκη!!!χαχα!!Συμφωνώ κι εγώ ότι προκειμένου να μένουν αχρησιμοποίητα ας αλλάξουν χρήση βρε αδερφέ!!!Το runner με τα διαφορετικά μοτίφ μου άρεσε πολύ καθώς και το φωτιστικό!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοβερη η περιγραφή σου Νίκη μου, όπως κι οι ιδέες που μας φερνεις! Αν τις έβλεπε η γιαγιά μου βέβαια (που είχε δαντελες και στο πιο απίθανο σημείο μέσα στο σπίτι) θα της ερχόταν μια σκοτοδίνη τουλάχιστον! Εμείς όμως όλο και κάτι μπορούμε να αξιοποιήσουμε έτσι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΔΑΝΤΕΛΑ ΞΑΝΑΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ!!! ΤΕΛΕΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!

    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμένα σίγουρα με έψησες! Η αλήθεια είναι ότι βλέπω καταπληκτικά πράγματα φτιαγμένα από δαντέλα! Το δείχνουν άλλωστε και οι φωτό σου!
    Κοριτσάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. TΗΝ ΦΛΕΡΤΑΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ,ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΜΕΔΑΚΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑ.ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΗΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ.ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίες ιδέες!! Πρέπει κι εγώ να το επιχειρήσω!! Πολλά φιλιά!! Καλή Μεγάλη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραίες ιδέες,αλλά αν κάνω ο,τιδήποτε από αυτά αντί να στολίσω τα προικιά η γιαγιά μου θα με σκοτώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν και η δαντέλα δεν είναι το στοιχείο μου, μου άρεσαν πολύ οι προτάσεις σου και κυρίως τα βάζα και τα καλοκαιρινά παπούτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ολα ειναι παρα πολυ ωραια.. εγω ομως στολιζω ολα τα πλεκτα εργοχειρα της γιαγιας μου και εχω ενα προβλημα.... εχουν καπως ξεθωριασει απο τα πλυσιματα και θελω να βρω ενα τροπο να τα ξαναβαψω χωρις να παθουν κατι, εχετε να μου προτεινετε καποια λυση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή