11 Απρ 2012

Μυστικά για το βάψιμο των αυγών

     Το βάψιμο των αυγών είναι ένα όμορφο έθιμο, στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν μεγάλοι και μικροί...βρήκα μερικές συμβουλές και θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σας
* Το βράδυ της Μ.Τετάρτης  βγάλτε τα αυγά από το ψυγείο και  βουτήξτε τα σε μπωλ με νερό ξύδι και αλάτι

* Διαλέξτε  αυγά με άσπρο τσόφλι για καλύτερη απόδοση των χρωμάτων

*Για να αποφύγετε το σπάσιμο και κατά τη διαδικασία βαφής, καλό είναι μόλις πάρουν την πρώτη βράση, να χαμηλώστε αμέσως τη φωτιά. Εγώ επίσης  στρώνω  και ένα βετέξ στον πάτο της κατσαρόλας
* Χρησιμοποιήστε ξύδι και μάλιστα σε γενναίες ποσότητες. Είναι αυτό που θα δώσει ζωή και θα τονώσει το χρώμα των αυγών σας.
---------------------

       Εμείς φέτος είπαμε να κάνουμε μερικές δοκιμές με τις υπέροχες ιδέες που βρήκαμε στα μπλογκάκια σας....αφού βράσαμε τα αυγά κάναμε αφηρημένα σχέδια με κηρομπογιές. Μετά τα βουτήξαμε σε ένα μπωλ που είχαμε ανακατέψει χλιαρό νερό, με σταγόνες μπλε χρώματος ζαχαροπλαστικής και ξύδι....και ιδού...τα σουρεάλ αυγά μας...τα πρώτα με την υπογραφή  του μεγάλου καλλιτέχνη Νικόλα!!!ε, εντάξει στις μουτζούρες βοήθησε και λίγο η μαμά!!! Το αποτέλεσμα μας άρεσε πολύ, χώρια που όσα θα σωθούν από το τσούγκρισμα και από τα χεράκια του καλλιτέχνη θα έχουν και μοναδική αξία σε πολλά χρόνια από τώρα....




επίσης δοκίμασα να βάψω αυγά με φλος κλωστές....


Για να κάνετε πουά αυγά χρησιμοποιήστε τα στρόγγυλα λευκά αυτοκόλλητα με τρύπα στη μέση που βάζαμε παιδιά όταν σκίζονταν οι σελίδες του ντοσιέ...

Αύριο Μεγάλη Πέμπτη  θα βάψουμε κόκκινα αυγά, όπως προστάζει το έθιμο!!!
Φιλιά πολλά

17 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα αυγά σας! Καλιτεχνικά!!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίες ιδέες,θα τις δοκιμάσω αύριο! Και του χρόνου, καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά ! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα αυγουλάκια σας! Μ΄αρέσει πολύ που καταπιαστήκαμε όλες μας αρχικά με τα πολύχρωμα αυγά και αύριο θα πάρουν σειρά τα κόκκινα! Μεγάλο μπράβο και στους δυο σας για τις ομορφιές!
    Καλό Πάσχα κοριτσάκι μου κι ένα μεγάλο χαιρετισμό στην πόλη σου που αγαπώ τόσο και τελευταία την σκέφτομαι συνέχεια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία σας βγήκαν τα αυγουλάκια σας!!Άντε και του χρόνου!Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Yπέροχα!!!! Μπράβο σας! και του χρόνου! Καλό Πάσχα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο σας, μάνα και γιος "γράψατε"!!!! Και του χρόνου,
    Καλά να είσαστε και καλή Ανάσταση
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρονου!!!!!!!
    ειναι παρα πολυ ομορφα!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα τα αυγά σας!!!
    Προβλέπεται μεγάλος καλλιτέχνης ο υιός!!!
    Καλό Πάσχα Νίκη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και του χρονου !!!!!!Γεια στα χερια σας,ομορφες ιδεες μας δωσατε!!!Καλη Ανασταση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια έγιναν τα αυγά σου. Ειδικα τα γαλαζοκαφέ μου άρεσαν πάρα πολύ... Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα αυγουλάκια.Κι εγώ κλωστές χρησιμοποίησα σήμερα στα δικά μου. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ μ' αρέσουν τα αυγουλάκια σας!! Τα δικά μου έγιναν σκέτη αποτυχία... Δεν το βάζω κάτω, του χρόνου να 'μαστε καλά και θα τα κάνω καλύτερα!! Τουλάχιστον μου πέτυχαν τα κουλουράκια μου!! Να περάσετε τέλεια Νίκη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ωραίες οδηγίες! Πέρασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση με υγεία, αγάπη ευτυχία και επαγγελματική ευημερία! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή