3 Απρ 2012

Αμάρτησα...για την βαφτιστήρα μου...

       Πριν ξεκινήσω τη συγκεκριμένη ανάρτηση (που την έγραψα την προηγούμενη Πέμπτη), θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όλο αυτό το θετικό feedback, που μου στείλατε με τα σχόλια σας!!!! Προς στιγμή ξέχασα άγχη και κρυφές αγωνίες και σκέφτηκα ΜΟΝΟ αισιόδοξα!!!! Είναι μάταιο να πω ότι δεν είμαι αγχωμένη...εξάλλου το ρίσκο πάντα περιέχει μια (ίσως και πολλές) δόση άγχους...αλλά το άγχος γεννά αδρεναλίνη, η αδρεναλίνη ενέργεια και τέλος πάντων ελπίζω όλο αυτό να αποβεί σε κάτι πολύ δημιουργικό....

Αμάρτησα...για την βαφτιστήρα μου...
      Δεν θα σας πω ψέματα, ούτε θα προσπαθήσω να κρυφτώ...από τη στιγμή που έκαναν την εμφάνιση τους τα βραχιολάκια από καουτσούκ προσπάθησα πολύ να κρατήσω αποστάσεις...όχι ότι δεν μου αρέσουν...απλά δεν μπορώ να καταλάβω όλο αυτόν τον πανικό και ντόρο που γίνεται....έλα όμως που έχω μια βαφτιστικιά 15 ετών!!! Και νομίζω...όχι όχι, είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσουν....ε, αμάρτησα βρε κορίτσια το παραδέχομαι...και για να σας εξομολογηθώ και κάτι ακόμα...την ώρα που τα έφτιαχνα μου άρεσαν πολύ....γίνονται εύκολα γρήγορα με ότι χάντρες μπορείτε να φανταστείτε...και όλα αυτά τα χρώματα σου ανεβάζουν τη διάθεση...
Για δείτε τα....(όχι ότι σας δείχνω κάτι πρωτόγνωρο....)


     Και αυτή είναι η πρώτη λαμπάδα, που έκανα για φέτος (μου μένει να φτιάξω άλλες τρεις!!!!). Θα συνοδεύσει τα βραχιόλια της Ασπασίας στο ταξίδι τους για τον Λαγκαδά...μήπως θυμάστε αυτό το λουλούδι ;;;;; ε, του πρόσθεσα δαντέλα και στο κέντρο του έραψα ροζ χάντρες....


Ασπασία, καλό Πάσχα!!!!
Φιλιά!

16 σχόλια:

  1. Αχ αυτά τα βραχιολάκια! Εχουν πάθει "υστερία"! Πάντως , μην ανησυχείς Αντρια, έκανα ακόμη κι εγώ! (χαχα)! Πολύ όμορφο το μωβ καουτσούκ, καλόγουστη η λαμπάδα και το λαμπαδόκουτο! Να τη χαίρεσαι τη μικρή! Σίγουρα θα το χαρεί το.σετάκι! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρή η αμαρτία Νίκη μου αφού πρόκειται για τόσο ιερό σκοπό. Είναι πολύ όμορφα όλα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσονούπω αμαρτάνω κι' εγώ!!!!! Έχω δυο εγγονές, πολύ μικρές ακόμα, αλλά νομίζω πως θα τα λατρέψουν.....
    Πολύ όμορφα όλα, Άντρια, από σένα άλλωστε τι να περιμένει κανείς..... Μόνο ομορφιές!!!!
    Καταλαβαίνω το άγχος σου, εκμεταλλεύσου την αδρεναλίνη σου και όλα θα πάνε καλά, θα δεις!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω πως καμία δεν μπόρεσε να αποφύγει την καουτσουκομανία, έστω και για λίγο. Χαλάλι.Στο χέρι της Ασπασίας θα είναι πολύ ταιριαστά. Όμορφη λαμπάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα..να σαι καλα ματια μου..σ'ευχαριστουμε..καλο Μηνα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γελασα πολυ με τον τιτλο χαχαχαχααχ καμια αμαρτια γλυκια μου..ολες καναμε ειτε για κορες ειτε για ανηψια κτλ κτλ κτλ οτι ειναι χαρουμενα ανοιξιατικα φωτεινα ευκολοφορετα κτλ κτλ κτλ καμια μας δεν φερνει αντιρρηση εγω διαφωνω μονο με το γεγονος οτι πολυ χαμος για το τπτ .. κ με τις τιμες που βαζουν ορισμενες επειδη υποτιθεται ειναι "αυθεντικα διασήμων" αυτο ειναι μονο το θεμα μου κατα τ αλλα?κ εγω εκανα κ θα κανω ξανα.. ειδα κ τα δικα σου τα μωβουλια με το αγαπημενο μου χρωμα κ ζηλεψα παλι χααχχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Adria καλη σου μερα!!!
    Τα βραχιολακια σου ειναι πανεμορφα με ωραιο χρωμα.
    Οπως και η λαμπαδα πολυ ρομαντικη!!!
    Καλο μηνα και καλο Πασχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου αρέσει το καουτσούκ, φτιάχνω σε διάφορα χρώματα και τα χαρίζω σε φίλες.Άσε η..σιτεμένη που φοράω και 3 μαζί!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ, πώς σε καταλαβαίνω!!! Κι εγώ καθόλου δεν ήθελα να φτιάξω και με έφαγαν! Πανέμορφα τα έκανες και η λαμπαδίτσα είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντως έγιναν τέλεια....η συνονόματή μου Ασπασία θα τα ευχαριστηθεί!!!!Άσε που μάλλον θα υποκύψω κι εγώ για την δική μου βαφτιστήρα!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τελεια καλο πασχα και σ
    τελνω θετικη ενεργεια βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφα...όμορφα..όμορφα, ΟΛΑ!!!!! Χαλάλι...η αμαρτία σου, γιατί τα χαμόγελα και οι αγκαλιές που θα εισπράξεις θα σε δικαιώσουν και με το παραπάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια και η λαμπάδα που
    τα συνοδεύει! Μπράβο Andria! Τυχερή η βαφτισημιά σου!
    Andria ένα βραβείο βρίσκετε στο blog μου για σένα...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν πειράζει,σε συγχωρούμε όλες πέσαμε στο ίδιο αμάρτημα.Και γω τις ίδιες σκέψεις είχα αλλά τώρα δε σταματάω να φτιάχνω!Είμαι σίγουρη ότι η βαφτιστήρα σου θα τα χαρεί πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!! Μπορεί να αμάρτησες αλλά αξίζει!!! Η βαφτιστήρα σου σίγουρα θα τα λατρέψει!!! Είναι υπέροχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχαχαχαχαχα... μην ανησυχείς!! Κι εγώ που δεν ήθελα να τα βλέπω μπροστά μου, θυσιάστηκα για την κουμπάρα μου που μου τα είχε ζητήσει τα Χριστούγεννα!! Το λαμπαδόκουτό σου είναι σκέτη γλύκα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή