21 Μαρ 2011

Σχήμα οξύμωρο

οξύμωρος, -η, ο [μτγν.] αυτός που εμπεριέχει λογική αντίφαση· (γενικότ.) παράλογος· ΦΡ. ΡΗΤΟΡ. οξύμωρο σχήμα (το) σχήμα λόγου, στο οποίο συνάπτονται έννοιες αντιφατικές μεταξύ τους, που εκφράζουν ωστόσο στο βάθος ένα λογικό νόημα, π.χ. σπεύδε βραδέως [Γ. Μπαμπινιώτη, Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας]

           Σήμερα η ανάρτηση μου δεν έχει να κάνει με τις πάσης φύσεως καλλιτεχνικές μου ανησυχίες...έχει να κάνει με τις ανησυχίες μου σχετικά με τα κιλά μου...Όπως σας είχα πει...από Δευτέρα  δίαιτα...Επισκέφτηκα την διαιτολόγο μου έδωσε την διατροφή μου και ξεκινάω....όχι από αύριο ...από σήμερα!
           Όλοι μου λένε ΅Ελα μωρέ τι ανάγκη έχεις εσύ;;; Είσαι τουλάχιστον ψηλή"...Τα 174 εκατοστά μου ήταν και είναι το άλλοθι με το οποίο έφτασα τα ...84,5 κιλά.... Δεν μου φαίνονται αλλά εγώ το καταλαβαίνω όταν προσπαθώ με κόπο να σηκωθώ από το κρεββάτι μου (τι να σου κάνει αυτη η μέση;;;) και όταν με άλλο τόσο κόπο βρίσκω κάποιο ρούχο στο οποίο να χωράω....Ας μην υπολογίσω τον κόπο και την φαιά ουσία που καταναλώνω μέχρι να μπορέσω να τα κρύψω...
           Μικρή θυμάμαι την μαμά μου να με κυνηγάει να φάω (πρώτο οξύμωρο σχήμα)...στην εφηβεία και ενώ ήμουν μόλις 60 κιλά (κατά γενική ομολογία μοντέλο) με κυνηγούσε για....να μην παχύνω....(άλλο οξύμωρο σχήμα)....Σαν φοιτήτρια εφάρμοσα ότι πιο κουλό μοντέλο υπήρχε σε διατροφή...από το να τρώω ότι βρω μπροστά μου μέχρι να περνάει η μέρα μου με ένα μήλο...
          Για κάποια χρόνια σταθεροποιήθηκα στα 70-72 και ενώ σε κάποιες φαίνονται πολλά τα κιλά εγώ ένιωθα μια κανονικότατη γυναίκα...με καμπύλες...ούτε χοντρή ούτε αδύνατη...Και μετά ήρθε εκείνη η περίοδος που προσπαθούσα να κάνω παιδί και οι γιατροί με είχαν φορτώσει με ένα σωρό χάπια που σε συνδυασμό με την πεσμένη μου ψυχολογία ανέβασαν το σωματικό μου βάρος στα 82 κιλά....Γέννησα μόλις 92 κιλά (θαύμα για έμενα που περίμενα να πιάσω τα 100 και να τα ξεπεράσω)....Και μετά με τον θηλασμό έφτασα πάλι τα 78....Τώρα πως από τον Σεπτέμβριο που ήμουν 78 έφτασα τον Μάρτιο 84,5 ούτε που το κατάλαβα....Και επειδή ο καιρός περνάει τόσο γρήγορα και εχώ βαρεθεί να κοιτάω την ντουλάπα μου γεμάτη με υπέροχα αλλά αφόρετα ρούχα...το αποφάσισα....Από σήμερα δίαιτα και θα σας ενημερώνω τακτικότατα τι μέλει γενέσθαι....
           Όσο για τον τίτλο της ανάρτησης μου έχει να κάνει με αυτό που πρωτοσκέφτηκα όταν είδα την φωτογραφία της σοκολατόπιτας που είχα στην προηγούμενη ανάρτηση....


ΥΓ και ένα μυστικό....πάντα τόνιζα τις λέξεις στην λάθος συλλαβή...άσχετο αλλά ξαναδιαβάζοντας την ανάρτηση μου ανακάλυψα παρατονίες...

28 σχόλια:

  1. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕς ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ...ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ...ΚΑΙ ΝΑΙ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΞΕΚ. ΔΙΑΙΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΜΕΡΕς ΕΧΩ ΠΕΡ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΛΕΒ...ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή αρχή!!!να μας ενημερώνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή λοιπόν!!Εύχομαι να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα το συντομότερο δυνατό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ κάθε μήνω ξεκινάω δίαιτα!!! Ελα όμως που οι καταστάσεις δεν με αφήνουν να ησυχάσω!!!! Μια ψυχολογικοί παραγοντες μια εορταστικοί .......που θα πάει πια αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα έχω να σου πω: καλό κουράγιο.Αφού το πήρες απόφαση, θα τα καταφέρεις! Εγώ που δεν το'χω πάρει κι όλο σκαμπανεβάσματα είμαι και τρώω για τόσους άσχετους λόγους, να δω τι θα κάνω....
    Φιλιά πολλά και γλυκά- ευτυχώς αυτά δεν παχαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή αρχή...! Να ξέρεις οτι όλα μες το μυαλό μας είναι! Ψυχολογικό! Αν τα βρείς μες στο μυαλό σου θα δεις πως δεν θα σου λείψει τίποτα και θα χάσεις τα κιλά που θές σε χρόνο ντε τε..! Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ κορίτσια...όλες πάνω κάτω τα ίδια έχουμε...μην αγχώνεσαι,σκεψου,θα τα καταφερεις και θα είσαι το λαμπρο παραγειγμα μας !!!φιλιά και οτι χρειαστεις,εδω,στην ειδικο της διαιτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθα να δηλώσω τη συμπαράστασή μου! Από τον Οκτώβρη παιδεύομαι, έχασα 10, μου έμειναν τα 5 πιο δύσκολα...όπως φαίνεται! Και καλά τα χάνεις...να μην τα ξαναβάλλεις είναι το θέμα! Ουφ!
    Καλή δύναμη κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλεις να ακούσεις αριθμούς και να πάθεις πλάκα;;;
    Ύψος 1.65. Τελείωσα το σχολείο 46 κιλά...παντρεύτηκα 48...1η εγκυμοσύνη 52....2η εγκυμοσύνη 56....σήμερα χωρίς εγκυμοσύνη....αχ πως να το γράψω.... 65!!!!!!!!!!!
    Κόψτε μου το φαγητό αλλά το γλυκό....δεν μπορώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα κορίτσια...συμφωνώ και επαυξάνω με όλες τις προλαλήσασες...
    foufoula...καλή συνέχεια και καλή δύναμη...Το καλοκαίρι είναι μπροστά μας....τώρα πάω να δηλώσω συμμετοχή στην κλήρωση σου...βουρ..βουρ...

    meni για αυτόν το λόγο έκανα την ανάρτηση...μπας και φιλοτιμηθώ απέναντι σας

    Ειρηνάκι ευχαριστώ....πάντα έχεις ένα καλό λόγο για όλες μας...

    Maria Ζ είχα φτάσει σε σημείο κάθε Δευτέρα να ξεκινάω δίαιτα και κάθε μεσημέρι Δευτέρας να στέλνω τον άντρουλη μου στο περίπτερο για σοκολάτ....ες (άλλος γλυκατζής και αυτός!!!)

    Γλυκιά μου συνονόματη...φιλιά πολλά πολλά και από μένα....

    Ρούλα...πόσο δίκιο έχεις...όλα μέσα στο μυάλο μας είναι...

    NANTIA προς το παρόν αυτό που μου φαίνεται δύσκολο είναι να τα χάσω....ας τα χάσω πρώτα και μετά ίδωμεν πως θα συντηρηθώ...

    Lefkothea μόνο για λαμπρό αστέρι δεν μοιάζω με το μυαλό μου να τριγυρνάει όλο σε γλυκά και το στομάχι μου να γουργουρίζει

    Marina...46 κιλά;;;;; παιδί από την Μπιάφρα θα σε χαρακτήριζα...που είναι εκείνα τα ωραία χρόνια...

    Κορίτσια ευχαριστώ για την συμπαράσταση και τα θετικά σας λόγια...Θα προσπαθήσω να σας βγάλω ασπροπρόσωπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα andria,καλη αρχη στην διαιτα,όλες περασαμε, περναμε και θα περναμε απο αυτην την φαση............το mail moy einai anatoli247@hotmail.com.φιλια καλο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. meni ψάχνω να βρω το mail σου...επικοινώνησε μαζί μου σε παρακάλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ! Αυτά τα άτιμα κιλά!
    Και εγώ προσπαθώ να χάσω τα κιλά εγκυμοσύνης!
    Στο τέλος είμαι αλλά το πιο δύσκολο!
    Μες το μυαλό μας είναι όλα!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή