9 Μαρ 2011

E-shop με χάντρες

Στην πόλη που ζω δυστυχώς δεν μπορώ να βρω ποικιλία σε χάντρες και εξαρτήματα...ακόμα και αυτά τα λίγα που βρίσκω έχουν τόσο τσουχτερές τιμές που σχεδόν σε αποτρέπουν από το να τα αγοράσεις. Προσπαθώ όταν κατεβαίνω στη Θεσσαλονίκη να προμηθεύομαι αλλά και πάλι αυτό πλέον δεν συμβαίνει τόσο συχνά όσο θα ήθελα.... Κατέφυγα στα e shop...Έχω ψωνίσει από το http://www.gogoritas.com/ που έχει μεγάλη ποικιλία σε swarovski και είναι αξιόπιστό. Επίσης από το http://www.sayila.nl/ το οποίο με αγορές άνω των είκοσι ευρώ έχει δωρεάν μεταφορικά. Η τελευταία μου παραγγελία έγινε πριν από κανένα μήνα και ενώ συνήθως έφτανε στα ανυπόμονα χέρια μου μέσα σε 5-7 εργάσιμες μέρες, πέρασε ένας μήνας και το δέμα πουθενά. Τους ενημέρωσα με μήνυμα και μου έστειλαν από μόνοι τους αυτά που παρήγγειλα χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Εσείς που ασχολείστε με κόσμημα από που ψωνίζετε συνήθως ;;;;
Τα τελευταία μου αποκτήματα, μαργαριτάρια, κοράλια (άσπρα και κόκκινα) και cat's eye στο χρώμα της ελίας...

7 σχόλια:

  1. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι το επόμενό μου βήμα! Έχουν καταπληκτικά πράγματα, αλλά μέχρι τώρα δε το έχω τολμήσει. Μάλλον επειδή βολεύομαι με τα μαγαζιά εδώ στην Αθήνα. Όμως το ψάχνω κι εγώ αυτό τον καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευαγγελία καλημέρα! Να προσέξεις πολύ τα μεγέθη...Έχω παραγγείλει κάτι τέλειες χάντρες στο μέγεθος ψείρας (!!!!!!!!!!!!!!!) και το αντίθετο! Αν βρεις κάτι ενημέρωσε με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα ευαγγελία! πρόσφατα παρήγγειλα απο το etsy.com, cat eyes, ακόμα δεν μου έχουν έρθει αλλά απο ότι είδα έχει πολλά πράγματα που μπορεί να σε ενδιαφέρουν. απλά να κάνεις την αναζήτησή σου στο supplies! εγώ ψώνισα απο εδώ http://www.etsy.com/shop/karentv?ref=pr_shop_more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τεράστια ποικιλία εχει το hantrestoukosmou.gr! Τιμές χονδρικής απλά το κακό που έχει είναι οτι κάποια πρέπει να τα παραγγείλεις σε ποσότητες, όχι 1-2 αν θές ας πούμε. Και τώρα τελευταία έχει βάλει ελάχιστη παραγγελία 50.00€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκεί ψώνιζα για πολλά χρόνια!!! Δεν είναι τόσο εξυπηρετικοί όσο θα ήθελα...έχουν βέβαια μεγάλη ποικιλία αυτό είναι αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλά πράγματα σε ασήμι και ημιπολύτιμους λίθους έχει ο foukas.χάντρες παίρνω από διάφορα και από κέντρο μαζί για να υπάρχει ποικιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα κι από μένα...Το ίδιο πρόβλημα με τις προμήθειες είχαμε κι εμείς και αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας μαγαζάκι. Δειλά δειλά στην αρχή.
    Επιτρεψε μου Andrian να γραψω το link και αν θεωρείς ότι δεν έπρεπε αφαίρεσε το...:)
    www.hobby-center.gr Περάστε αν θέλετε μια βόλτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή