19 Μαρ 2011

Λίγο πριν τελειώσει και αυτή η μέρα....

..μια γεμάτη μέρα από δουλειές του σπιτιού, λίγη αγορά, πολύ κουζίνα που σε συνδυασμό με την Πανσέληνο (που οι παρενέργειες της μας έπιασαν οικογενειακώς από χτες) χαίρομαι που σε λίγο τελειώνει και θα πάω να ξεκουραστώ! Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ σε κάθε πανσέληνο "σεληνιάζομαι" (που έλεγε και η γιαγιά μου)....
        Πρώτα θα σας κεράσω ένα κομμάτι από την ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΗ σοκολατόπιτα μου και θα σας ευχαριστήσω για τις γλυκές ευχές σας και τα καλά σας λόγια...
Για την συνταγή κοιτάξτε στα "Κορίτσια για σπίτι".... Απέσπασε πολλούς επαίνους ακόμα και από απαιτητικούς γευσιγνώστες....ένας φίλος μου πρότεινε να την φτιάχνω για το μαγαζί του και να την πουλάει έναντι 2 Ευρώ το κομμάτι (not bad!!!).

Και τώρα θα σας πω για την κλήρωση....
 Είχα σαράντα συμμετοχές....που με έκαναν πολύ περήφανη...Λίγο πρίν έρθουν λίγοι αλλά καλοί μου φίλοι για να μου ευχηθούν εγραψα όλα τα όνοματα σε χαρτάκια .......που κάποια τα ζωγράφισα κιόλας
 τα δίπλωσα...
 τα έβαλα στην πιατέλα... και φώναξα τον Νικόλα να τραβήξει ένα χαρτάκι...

 Εκείνος ήρθε τρέχοντας και όλο χαρά...πλησίασε, έριξε μια ματιά στην πιατέλα, έβαλε το χεράκι του μέσα και αυτό που έπιασε το πέταξε κάτω (προφανώς δεν του έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση!!!)...
 Στο χαλί κείτονταν δυο (!!!!) χαρτάκια (τυχερή είμαι...φαντάζεστε να έβαζε τις χουφτίτσες του μέσα και να τα έριχνε όλα;;;;) Οι νικήτριες είναι 1) η meni και η anna!!! Κορίτσια συγχαρητήρια και να είστε πάντα τόσο τυχερές στη ζωή σας!!!

Εκτός από τα φιλιά και την αγκαλιά του Νικόλα, το καλύτερο δώρο μου το έκανε η βαφτιστικιά μου, η γλυκιά Κυριακή....Είναι μόλις έξι ετών, πρίμα μπαλαρίνα και καλλιτεχνική φύση, όπως αποδεικνύει η ζωγραφιά της. Λέτε να φταίεί το λάδι;;;; Η μαμά της τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται :)))))))))))))

Για να την ανταποδώσω την έκπληξη της χάρισα δυο στέκες από το γνωστό παιχνιδομάγαζο στις οποίες είχα κολλήσει τριανταφυλλάκια από φελτ!!! 

 Κοιτάξτε εδώ πόζες που παίρνει!!! Μας ξετρέλανε όλους με το σκέρτσο και την τσαχπινιά της!
Σας καληνυχτώ! Ελπίζω και του χρόνου να είμαστε όλες εδώ με υγεία (και αυτήν είναι η μόνη ευχή που θα έκανα αν έσβηνα κεράκι)! Ευχαριστώ άλλη μια φορά για την συμμετοχή σας, τις ευχές σας και τα καλά σας λόγια....Το επόμενο δωράκι θα είναι όταν φτάσω τους εκατό αναγνώστες....

23 σχόλια:

  1. @ αλέ τι όμορφο γλυκό , πολύχρονη φιλενάδα και να σου ζήσει και η τσαχπίνα βαφτιστήρα φαίνεται πως το λαδι ήταν τέλειο , συγχαρητήρια στις νικήτριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. andria πολυχρονη,πολυχρομη,γερη,δυνατη και ευτυχισμενη,ευχομαι κάθε χρονο να περνας αυτην την ημερα, με τοσο όμορφες γλυκιες φατσουλες.....Να παρω και ενα κομματακι απο την υπεροχη σοκολατοπιτα που βλέπω?????????
    Ειδα το όνομα μου νομίζω κερδισα εγω????????? ;ή κάνουν πουλακια τα ματια μου?Νομιζω αρχισε να γυριζει η τυχη μου......Thank you thank you, thank you.φιλια καλο βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wow!i sokolatopita fainetai teleia!prepei na ti ftiaxo k ego mias k eimai latris tis sokolatas!xixi!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ 2:30πμ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΟΥΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΣΟΥ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΤΗΡΑ ΤΟ ΧΕΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΖΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΝΟΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Andria χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!
    Υγεία και αγάπη πάνω απ'όλα!
    Η σοκολατόπιτα φαίνεται υπέροχη!!
    Συγχαρητήρια στις τυχερές!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλενάδα μου πολύχρονη, γερή κι ευτυχισμένη! Να χαίρεσαι το παλικαράκι σου ,τον αντρούλη σου κι όλους όσους αγαπάς!Και πάντα γεμάτη έμπνευση!
    Είδες το λάδι; κι εγώ βλέπω στα παιδιά μου στοιχεία από τις νονές, χωρίς πλάκα.
    Σοκολατόπιτα θα πάρω ένα μεγάλο κομμάτι παρακαλώ, δείχνει λαχταριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειδα σοκολατοπιτα και γυαλισε το ματακι μου...χιχιχιχι....απιστευτη η σοκολατοπιτα,πολυχρονη εσυ που εχεις γενεθλια,τυχερες οι κοπελες που πηραν τα υπεροχα δωρακια σου....τελος η πανσεληνος...ελπιζω να τελειωσε και η σεληνιαση ολων μας,,,,και του χρονου καλυτερα!!!χρονια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα κοριτσάκια!!!!!!!!Με κάνετε πάντα να χαμογελάω....

    marilise ευχαριστώ πολύ πολύ...να χαίρεσαι τις πριγκηποξωτικόνεραιδούλες σου!!!

    anna ΜΠΡΑΒΟ....ΣΥΧΓΑΡΗΤΗΡΙΑ ...ματς μουτς....μπαμ μπουμ (πυροτεχνήματα είναι)...θα σου στείλω πμ να συννενοηθούμε

    vally συντρόφισσα και συνοδοιπόρισσα στα απολαυστικά μονοπάτια της σοκολατοαμαρτίας...η συνταγή ξέρεις που είναι...ένα μυστικό;;; Η κρέμα γάλακτος θέλει πολύ προσοχή όταν ζεσταίνεται γιατί καίγεται ευκολα και μετά μυρίζει σαν καμένο γάλα...την έπαθα...ευτυχώς είχα και άλλα υλικά και έβαλα την κουβερτούρα σε μπεν μαρι να λιώσω και μετά την ανακάτεψα με την κρέμα γάλακτος

    feysjewels για κόπιασε να σε τρατάρουμε ένα κομματάκι...εγώ από Δευτέρα...ξεκινάω ΔΙΑΙΤΑ!!! η κατάσταση έχει χτυπήσει ...κόκκινο

    Ειρηνάκι, περιμένω κάτι υφάσματα...θα επιχειρήσω οπωσ και δήποτε τσαντάκι...ελπίζω να μην βγει ταγάρι

    Συνονόματη, δεν έχω λόγια...ΑΓΑΠΩ ονειροποιείο!!!!

    Lefkothea η πανσέληνος έχει και κάτι απόνερα....ελπίζω να μην μας πιάσουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!και σοκολατόπιτα και δωράκι..είμαι πολύ χαρούμενη...σευχαριστώ Andria και εσένα και τον Νικόλα που τράβηξε το όνομα μου!!!
    ότι επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νιαμ! Νιαμ! Μμμμμ, τελεια η σοκολατοπιτα, εχω πασαλειφτει αλλα δεν κρατιομουνα! Φερτε μια χαρτοπετσετα καλεεε ! Χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα! Και του χρονου ! Συγχαρητηρια στις τυχερες και στον Νικολα που τις διαλεξε! Η μικρη ειναι μια γλυκα! Να εισαι καλα κι εσυ και ολοι η οικογενεια! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονη και οτι επιθυμείς!
    Τι κουκλάκι είναι η μικρή!!!
    Μπράβο στις τυχερές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά! Συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά!Μπράβο στις νικήτριες!Καλή εβδαμάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά!!! Πολύχρωμη!!!! Δημιουργική!!! Υγιής!!!!!!! Ευτυχισμένη!!!
    Μ'αρέσει το πολυχρηστικό/πολυμορφικό πιάτο που φιλοξενεί ταυτόχρονα σοκοαμαρτία και κλήρωση.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οσο περιδιαβαινω στο μπλογκ σου τοσο μ αρεσει!!!!μπραβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή