1 Μαρ 2011

Η περίπτωση μου...

μου θυμίζει την διαφήμιση με γνωστό κασέρι...Εκείνη που πάει η κυρία και λέει στον ψυχαναλυτή της "¨Εχω εμμονή με το τάδε κασέρι"...Ε, λοιπόν εγώ σας λέω (εμπιστευτικά, μην το πείτε σε πολλούς!!!) ότι έχω εμμονή με τα φερμουάρ...Μπορώ πλέον να το παραδεχτώ....Έχω προμηθευτεί δε τόσα πολλά φερμουάρ που θα μπορούσα μέχρι και βιοτεχνία να ανοίξω...Μέχρι λοιπόν να τελειώσουν εγώ κάνω λουλουδάκια και καρδούλες σε κάθε πιθανό και απίθανο χρώμα, μέγεθος κ.ο.κ. Και για του λόγου το αληθές :




"Φερμουαρένια" σκουλαρίκια, βραχιόλια, καρφίτσες (πολλές καρφίτσες) εδώ και μέρες έχουν στρατοπεδεύσει στο σαλόνι μου με αποτέλεσμα να δυσανασχετεί η φαμίλια...Και αφού έχω κάνει πολλά δωράκια σε φίλους και γνωστούς (να, πριν από λίγο ήρθε μια καλή γειτόνισσα να μου φέρει αυγά για τον Νικόλα και έφυγε με το πέτο της στολισμένο!!!) αποφάσισα να "ανοίξω" και ένα μαγαζί στο Dawanda!!! Φλέρταρα καιρό με την ιδέα και βρήκα μια αφορμή να το ξεκινήσω! Καλό βράδυ σε όλες!

10 σχόλια:

  1. "Έχω εμμονεεεεεεεεεεές"...φαντάζομαι ότι γνωρίζεις το άσμα!Στο αφιερώνω λοιπόν με αγάπη...:-)!
    P.S. Όλα τα φερμουρένια(είμαι και φιλόλογος παναθεμά με) κοσμήματα σου είναι super!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα. Άλλωστε τα αξεσουάρ με φερμουάρ είναι πολύ της μοδός! Καλή επιτυχία και με το ηλεκτρονικό μαγαζάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Ευαγγελία! Μόλις περιηγήθηκα στο μπλοκοσπιτάκι σου!!! Ακόμα βέβαια δεν το έχω εξερευνήσει όλο αλλά οφείλω να σου πω ότι εντυπωσιάστηκα από τις απο αποκριάτικες στολές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή λοιπόν! Όλοι έχουμε εμμονές! Η δικιά σου μ'αρέσει πολύ! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασυνήθιστη εμμονή...! Πολύ όμορφη όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Andrian, εάν θες μπορείς να δει και το άλλο μπλογκ το evacreates.blogspot.com στο οποίο ασχολούμαι κυρίως με χειροτεχνίες, φετλ κ.λ.π.. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα όλααα!!!Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν εχω ξαναδει τετοιες κατασκευες..μπραβο σου ειναι πανεμορφες οι δημιουργιες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή