7 Μαρ 2011

Καλή Σαρακοστή!

Αν και σήμερα ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος μας καταφέραμε να δούμε και τους δυο χαρταετούς μας ψηλά στον ουρανό....Ναι, ναι φέτος πετάξαμε δυο χαρταετούς αφού χάρη στην  elenfly και στο tutorial της κάναμε και έναν στον μέγεθος του Νικόλα!!! Η ιδέα της μου άρεσε τόσο πολύ που αν κάνω δεύτερο αγορακι νομίζω ότι εχω βρει από τώρα το θέμα της βάφτισης και την παιδική μπουμπουνιέρα...
Ο χαρταετός που έκανε πέρυσι ο παππούς για την Μυρτώ αλλά δεν πέταξε ποτέ λόγω κακού καιρού φέτος πέταξε για χάρη του Νικολά...πραγματικά δεν κατάλαβα ποιος από τους δυο χάρηκε πιο πολύ (ο παππούς ή ο Νικόλας)
Μπαμπάς και γιος ...

5 σχόλια:

  1. Και του χρόνου ! Και πιο ψηλά πάντα!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πληροφορίες για την κυρά -Σαρακοστή: Είναι ένα ιδιότυπο ημερολόγιο, έχει 7πόδια όσα κι οι εβδομάδες της Σαρακοστής.Κάθε Σαββατο βράδυ κόβουμε ενα πόδι και το Μεγάλο Σάββατο πριν την Ανάσταση κρύβουμε το τελευταίο μέσα σ'ένα ξερό σύκο , παίρνουν όλοι από ένα κι όποιος τπ βρει είναι ο τυχερος!
    Την φτιάχνουμε σαν γυναίκα με χέρια σε στάση προσευχής και χωρίς στόμα γιατί νηστευει και δε μιλάει, μόνο προσευχεται.Στο internet θα βρεις να εκτυπώσεις σχέδια για να τα χρωματίσετε.
    Συνταγή για τη λαγάνα δεν έχω, με τη ζύμη του συνηθισμένου ψωμιού την έκανα, απλά το έπλασα στο σχήμα της λαγάνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω τι ωραία που είναι όλα αυτά τα ήθη και τα έθιμα...Σαν εργένισσα δεν μου έλεγαν και πολλά αλλά τώρα θέλω να "μυήσω" και εγώ το παιδάκι μου σε όλα αυτά τα πατροπαράδοτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε, και του χρόνου!!!! Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή