21 Δεκ 2011

Πως να κάνουμε ένα Αγιοβασιλιάτικο σκούφο...

οκ, οκ, το ξέρω ότι στα σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν χιλιάδες τέτοιοι σκούφοι σε εξευτελιστικές τιμές...κατακόκκινοι, σατέν, βελούδινοι ακόμα και κάποιοι με φωτάκια πάνω τους...ένα τέτοιο σκούφο είχε και η μαμά μου...προσφέρθηκε να μου το δώσει αλλά μόλις τον έπιασα στα χέρια μου αποφάσισα ότι ο Νικολής μου θέλω να φορέσει τον πιο μαλακό και καλοφτιαγμένο αγιοβασιλιάτικο σκούφο...από τα χεράκια μου βεβαίως βεβαίως -γιατρέ μου, είναι ανησυχητική αυτή η ασθένεια;;; Θα την παλέψω ή θα με νικήσει;;;;...
      Εάν έχετε κόκκινη τσόχα είναι πολύ εύκολο να φτιάξετε και εσείς ένα τέτοιο σκουφί...ακόμα και αν δεν ξέρετε να ράβετε!!!!

Αρχικά έκανα το καπέλο ακολουθώντας αυτό το tutorial ... αν δεν έχετε ραπτομηχανή δεν πειράζει...ράψτε το με πισωβελονιά...και αν δεν ξέρετε ούτε αυτή πως γίνεται ...πάλι δεν πειράζει...τα κορίτσια για σπίτι είναι πάντα πρόθυμα να δώσουν απλά μαθήματα κοπτικής-ραπτικής...αν πάλι δεν τα πάτε καλά με τις βελόνες μπορείτε να το κολλήσετε με ζεστή σιλικόνη...

Αφού έκανα το καπέλο


πήρα ακατέργαστο μαλλί (το προμηθεύεστε από μαγαζιά με είδη φέλτ)...είναι πιο φτηνό από το φελτ και χρησιμοποιείται για γέμισμα....με την βοήθεια του μαγικού στυλού με τις τρεις βελόνες τοποθέτησα το μαλλί στο γείσο από το καπέλο...μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και κανονικό φελτ (εγώ δεν είχα εκείνη τη στιγμή)...μπορείτε να ράψετε και οικολογικό γουνάκι...


Έμενε μόνο η φούντα να γίνει...ακολούθησα αυτό το tutorial . Η διαφορά είναι ότι εγώ το τύλιξα σχετικά σφιχτά στα τρία δάχτυλα και μέτρησα περίπου 70 γύρους για να γίνει φουντωτό. Το σκάρωσα σε λιγότερο από δυο λεπτά  και το έραψα στην κορυφή από το σκούφο μου...

Ο σκούφος μας είναι έτοιμος αλλά κάτι σαν να έλειπε....μια γενειάδα ίσως....

    Σε ένα χαρτί έκανα το περίγραμμα (γύρω από τα χείλη και το μούσι) το αποτύπωσα σε άσπρη τσόχα και το έκοψα...Η τρύπα που βλέπετ είναι για το στόμα...

           Έξασα κλωστές από άσπρο φελτ και με το στυλό γέμισα το περίγραμμα...έκανα και μουστάκια....
     Και επειδή του Νικόλα θα του πάρει κάποιες μέρες να συνηθίσει  και να φορέσει τη γενειάδα αλλά εγώ ανυπομονούσα να σας τη δείξω την φόρεσα στο σπαγγοανθρωπάκι μου...μεταμορφώνοντας το σε σπαγγο-Αγιο Βασίλη μου....

Φιλιά πολλά και κυρίως εορταστικά!!!

19 σχόλια:

  1. Είσαι απίστευτη! Κουκλος θα είναι ο γιόκας σου!
    Ετσι θα πάει να πει τα κάλαντα;
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή αν ήξερα να πλέκω θα το έκανα έτσι...πότε θα μου κάνεις ιδιαίτερα;;;;;;


    Νικούλα είπα να κάνω αντιπερισπασμό...αφού κάλαντα δεν θα πούμε...τουλάχιστον να είμαστε ντυμένοι στο πνεύμα των γιορτών!!!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω την ίδια ακριβώς ασθένεια!! Γιατρέ, υπάρχει γιατρειά;! Θα είναι ένα κουκλί ο Νικόλας σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ' αρέσει που τα θες όοοολα απ' τα χεράκια σου....
    Πέρασες όλη σου την αγάπη στις κατασκευές σου, που πήγε κατ' ευθείαν στον στόχο της, μπράβο!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χοχοχοχο
    τελειος ο σκουφος του Αι βασίλη!!!!!!

    Θα ειναι σκετη γλυκα ο μικρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραίος ο σκούφος αλλά η γενειάδα κλέβει την παράσταση!!εγώ -κρίνοντας από τα δικά μου παιδιά-αναρωτιέμαι αν θα τη φορέσει!!!Γιατί βρε να μην πείτε τα κάλαντα;;;;φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ, ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΟΝΙΚΟΛΗΣ!!!!!
    ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΔΕΙΞΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΜΑΘΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ;
    ΑΝΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ cool ο Άγιος Βασίλης σου. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βρε βρε χρυσοχερα μπραβοοοοοο
    σε περιμενω και εδω
    http://stekiapantouu.blogspot.com/ να δεις τις δημιουργιες μου καινα γραφτεις καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χο χο χο, τι ωραίος Άγιος Βασίλης που θα είναι ο Νικόλας. Και του χρόνου. Περιμένουμε φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΚΟΥΦΑΚΙ !!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εσυ δεν ξερεις τι να κανεις???Τι μελομακαρονα ,τι στεφανια τι γιρλαντες και τωρα σκουφακι!!Αστειευομαι φυσικα απαντωντας στο σχολιο σου!Ειμαι της αποψης πως οταν κανουμε κατι μονες μας το χαιρομαστε διπλα!Ειναι υπεροχο και μπραβο σου!Νομιζω πως ο μικρος θα ξετρελλαθηκε απο τη χαρα του!Καλα Χριστουγεννα με υγεια και αγαπη!Φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά Χριστούγεννα χαρούμενα και δημιουργικά σου εύχομαι!!1 Χρόνια πολλά !!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♫♫♫ Feliz Natal!!!


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Feliz' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Navidad . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥
    Que o Natal não seja apenas uma data, mas um estado de espírito a nos orientar a vida.

    FELIZ NATAL!!!
    Beijinhos.
    Brasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΚΟΥΦΙ!!!!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά Χριστούγεννα!Με υγεία και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρονια πολλα με υγεια,αγαπη και αισιοδοξια
    Misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Andria, μόλις σε ανακάλυψα!!!
    Χάζεψα (εντελώς) το blog σου, όσο άντεχε το χέρι μου να πατάω βελάκι κάτω και σε πρόσθεσα τελικά στα ιστολόγια που παρακολουθώ!!
    Είναι απίστευτο το κέφι που μεταδίδεις στον αναγνώστη σου (ειδικά όταν αυτό γίνεται στη 1:30 τη νύχτα - γι' αυτό θα σου χρεώσω ένα υπνωτικό!!).
    Νά'σαι καλά και καλές (υπόλοιπες) γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή