7 Οκτ 2011

Iδέες για να αξιοποιήσουμε το πλαστικό χρώμα που περίσσεψε...

"...και η Andria το χαβά της..." θα σκέφτεστε όσες διαβάσατε τον παραπάνω τίτλο...όμως ψάχνοντας στο Google για τρόπους αξιοπόησης του πλαστικού  που περίσσεψε από το βάψιμο του σπιτιού (γιατί δεν ξέρω αν το μάθατε αλλά βρήκα ακόμα ένα κουβά χρώμα!!!) έπεσα πάνω σε μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες, τις οποίες ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
     * Κάνοντας στρώσεις από πλαστικό ατλακόλ και ξανά πλαστικό μπορείτε να πετύχετε κρακελέ αποτέλεσμα...για περισσότερες λεπτομέρειες περάστε μια βόλτα από ένα από τα πιο αγαπημένα μου μπλογκ  http://2handmadeart.blogspot.com/

* Ανακατεύοντας πλαστικό με αρμό πλακιδίων ή ψιλή άμμο μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας μαυροπίνακα

Ένα ρολό από καμβά μπορεί να γίνει "ψαγμένος" διάδρομος για το χωλ του σπιτιού . Πριν από όλα περάστε τον καμβά σας με γκέσο


*Με πλαστικό (στο οποίο δεν έχουμε προσθέσει νερό) μπορείτε να βάψετε τα γυάλινα βάζα σας http://www.projectprettyblog.com/

*Μπορείτε να κάνετε πινακάκια, που θα ταιριάζουν και με τα καινούργια χρώματα των τοίχων


*Μπορείτε να βάψετε  τις πλαστικές σας γλάστρες



*ή τις κεραμικές σας http://www.younghouselove.com/



   * Μπορείτε να βάψετε τα ψάθινα καλάθια σας http://dreamstateinspiration.blogspot.com/
 (Εγώ προσωπικά προτίμησα να τα ψεκάσω με ματ ασπρο σπρέι)


* Μπορείτε να μεταμορφώσετε τα παλιά σας έπιπλα

ή να βάψετε μια παλιά βαλίτσα..  http://www.roomdecoratingideas.net/

Μυστικό : αφού πρώτα περάσετε ένα χέρι το πλαστικό και περιμένετε να στεγνώσει καλά (ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν) τρίψτε το ελαφτά με ψιλό γυαλόχαρτο και μετά συνεχίστε με το δεύτερο χέρι.
     * Και για το τέλος σας έχω _το καλύτερο_ μια "τρελο" αμερικάνα έβαψε τις κουρτίνες της με πλαστικό χρώμα...αυτά να τα βλέπουν κάποιοι κάποιοι που κουνάνε το κεφάλι τους μόλις με αντκρύζουν με τα πινέλα...Η αλήθεια όμως είναι ότι θα ήθελα να δω πως θα γίνουν όταν τις πλύνει...(αν ποτέ τις πλύνει)

Εσείς τι βάψατε τώρα τελευταία;;; Περιμένω καινούργιες ιδέες!!!
Πολλά φιλιά μέχρι την επόμενη ανάρτηση (που σας ετοιμάζω μια μικρή έκπληξη)

16 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΡΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΒΑΨΕ ΤΙΣ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΤΗΣ!!!!!!!!!
    Η TABLE ROUGE ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΑΝΑΜΗΞΕΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ 3/1 ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΑΨΕΙΣ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΝΩΣΗ, ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΕΡΟΥ, ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΑΝΕΞΗΤΗΛΟ ΧΡΩΜΑ!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΤΙ ΚΑΘΕΣΕ, ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΦΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
    ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΒΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΧΝΕΙ Ο΄ΤΙ ΘΕΛΕΙ.
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 4.11 ΜΜ ΚΑΙ ΟΧΙ 6.11ΠΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μας βομβάρδισες με τις ιδέες -δικές σου και μη- και μας άφησες στα κρύα του λουτρού να περιμένουμε την έκπληξη.
    Να προσθέσω και εγώ κάτι για την χρήση του πλαστικού χρώματος. Έχω βάψει και εγώ μια μικρή βιβλιοθήκη από mdf πριν από 10 περίπου χρόνια. Κάθε που συγυρίζω την κάνω με καλά στιμμένο- βρεγμένο πανί και δεν έχει πάθει τίποτα. Και δεν είχα περάσει ούτε αστάρι πριν, ούτε βερνίκι μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πως το καταλαβες οτι κουναμε το κεφαλι μας μολις σε αντικρυσουμε με πινελα, ιδικα τωρα που βρηκες ενα κουβα μπογια!!!!!!! και τοοοοοοσες υπεροχες ιδεες για μεταμορφωση!!!!!
    Αντρια μου πλακα κανω! Κι εγω λατρευω να βαφω οτι βρω μπροστα μου!
    Οι ιδεες που μας εδωσες ειναι πραγματικα πολυτιμες!!!!! Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμάς μας άρεσε η ιδέα με τα καλάθια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω ιδέες που βρήκα εδώ,ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ένα θα σου πω χε χε!! Βλέπω η φάση της δημιουργικής μανίας συνεχίζετε....Εαν βάψεις και τις κουρτίνες, έχουμε θέμα!!
    (πάντως τα καλάθια τέλεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστουμε για τις ιδεες!Να εισαι καλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρένα, μου βάζεις ιδέες!!! Θα κρατήσω λίγο πλαστικό και ατλακόλ για τα δύσκολα που έρχονται...η φτωχια θέλει καλοπέραση...μπορεί να μου γυρίσει να αλλάξω χρώμα τους καναπέδες μου...
    Παρακέλσο...τι νόμιζες;;; μόνο εσύ είσαι αλχημιστης;;;;όσο για την έκπληση σου έρχεται μέσα στο Σαββατοκύριακο
    mary's crafts το κεφάλι το κουνάει ο Ανέστης, ο μπαμπάς μου η μαμά μου...ακόμα και ο Νικόλας όταν τον ρωτάς τι κάνει η μαμά σου...σου δείχνει με το χέρι του ότι βάφει...ανίατη η περίπτωση μου...
    craft fairies και εγώ βρήκα την ιδέα με τα καλαθια τρομερή...εμ, Μάρθα Στιουαρτ είναι αυτή...εγώ πάντως τα έβαψα τα καλάθια μου άσπρα με σπρέι και δεν το μετάνιωσα...
    Kapa Katerina μου σε ξαναρώτησα...είναι σοβαρό αυτό που έχω;;; πότε θα μου περάσει;;;; έχω αρχίσει να κουράζομαι....θέλω λίγο τεμπελίτιδα...
    rena, katrina για αυτό το λόγο δεν είμαστε εδώ;;; για να ανταλλάσουμε ιδέες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλο ωραίες ιδέες είσαι!!
    Ανήσυχο πνεύμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλές οι ιδέες σου. Να είχαμε βέβαια και τον χρόνο να τις υλοποιήσουμε! Που τέτοια τύχη!! Είναι όμως εξαιρετικές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα !! Πολύ ωραίο το σπιτάκι σου και πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες που μας δίνεις για το πλαστικό χρώμα. Κι εγώ που γκρίνιαζα που ο άντρας μου έχει φυλάξει 3 κουβαδάκια με διαφορετικά χρώματα.....κάτι θα βρώ να κάνω με αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι απίστευτη!!!! Και το πλαστικό σου έγινε μανία!!! Ωστόσο όμως οι ιδέες είναι χρήσιμες σε όλους μας!!! Σ'ευχαριστούμε λοιπόν!!!!Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Angelique το google είναι αστείρευτη πηγή ιδεών...το δε πνεύμα μου είναι όντως πολύ ανήσυχο τώρα τελευταία...

    Μάνια αυτήν την εποχή το μόνο που με κρατάει σε ηρεμία (καταστολή θα την έλεγα) είναι αυτές οι δημιουργίες...αν δεν σκεφτόμουν αυτά θα σκεφτόμουν ένα σωρό αλλά όποτε πάντα φροντίζω να βρω χρόνο να τις κάνω...

    Marie Anne Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου...μόλις πέρασα και εγώ από το δικό σου!!! Μου άρεσε πολύ

    Kiki το πλαστικό είναι η νέα μου μανία...μέχρι να τελειώσει και να βρω κάτι άλλο!!!

    Καλό βράδυ σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω , πω τι όμορφες ιδέες!!!Ετσι μούρχεται να πάω να αγοράσω πλαστικό χρώμα και να ξεκινήσω!!!
    Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ χρήσιμες οι ιδέες που ανακάλυψες...για το βάψιμο της κουρτίνας εχω κι εγω μια αμφιβολία με το πλύσιμο... αλλα κανεις δεν ξερειαν δεν το κάνει...
    Και γω εχω μανια με το βάψιμο κατι βάφω αλλα δεν τελειωσα ακομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή