30 Οκτ 2011

Το μόνο που μένει είναι η τραπεζαρία...

     Προσπαθώντας να βρω τρόπους (οικονομικούς) να στολίσω τους άδειους τοίχους του σπιτιού μου έπεσα πάνω σε αυτό το άρθρο από το http://www.soulouposeto.blogspot.com/ .

    Μου αρέσει να βάζω αγαπημένες φωτογραφίες σε περίοπτη θέση...πολλές φορές τους μιλάω κιόλας...μου φέρνουν αναμνήσεις, μυρωδιές, στιγμές....Αρχικά είχα σκεφτεί να κάνω κάτι τέτοιο στην εσωτερική σκάλα του σπιτιού....αλλά από μέγα λάθος του πολιτικού μηχανικού, του μπετατζή και του επιβλέποντος ταυτόχρονα η εν λόγω είναι τόσο επικίνδυνη που το τελευταίο που χρειάζεσαι όταν την ανεβοκατεβαίνεις είναι φωτογραφίες να σου αποσπούν την προσοχή!!!
*Εστίασα λοιπόν στο τοίχο της τραπεζαρίας...
*βρήκα αυτό το έξυπνο tutorial (δοκιμάστε το) πως να κρεμάσω τις κορνίζες μου με όσο τον δυνατόν λιγότερες τρύπες και
*αφού αποφάσισα πως ακριβώς τις θέλω
*αγγάρεψα το μεγάλο αγόρι μου να τις καρφώσει....



      Στο κέντρο τοποθέτησα τηνκορνίζα με τα στέφανα του γάμου καθώς το θέμα είναι στιγμές από γαμοβάφτιση μας...Ξέρω ότι πολλοί θεωρούν ότι οι προσωπικές στιγμές ταιριάζουν πιο πολύ στα ιδιαίτερα μέρη του σπιτιού, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα...επειδή όμως περνάμε τις περισσότερες ώρες μας εκεί μου αρέσει να έχω γύρω μου φωτογραφίςες από τις όμορφες στιγμές...ελπίζω με τον καιρό να μεγαλώσει η σύνθεση...
       Τώρα το μόνο που μένει είναι....να αγοράσουμε τραπεζαρία (χιχι)...και να βάψω τον συγκεκριμένο τοιχο με άλλο χρώμα για να κάνει αντίθεση με τις κορνίζες...όπως μου πρότεινε η συνονόματη blogger Νίκη...
το πρώτο είναι εύκολο...έχω βάλει στο μάτι κάτι γαλλλικού τύπου τραπεζαρίες 

...από σίδερο και λέω να αγγαρέψω τον πατέρα μου να μου φτιάξει...για το δεύτερο ( να βάψω τον τοίχο) πρέπει να πείσω το στεφάνι μου (που λέει και η Stavi) και δεν θα είναι και πολύ εύκολο...
Φιλιά πολλά!!!

Μυστικό: αγοράστε καρφιά καλής ποιότητας (κατά προτίμηση γερμανικά-κάτι που λέω με μισή καρδιά...). Κυκλοφορούν στην αγορά κινέζικα, που στραβώνουν με το πρώτο χτύπημα και κάνουν τον τοίχο πουά...

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!Μου έδωσες πολλές ιδέες και θα δοκιμάσω
    αυτό με τις κορνίζες!!!!
    Φιλιά, Olgianna!!
    Have a nice weekend!!
    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου και χωρίς περιττές ζημιές (τρύπες)!!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ συμφωνώ με την Νίκη, για την αντιθεση κορνίζας τοίχου. Δεν είναι ανάγκη να βάψεις όλον τον τοίχο, μπορείς μα βάψεις ένα κομμάτι σαν ένα μεγάλο ΄΄ παράθυρο΄΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναι ναιιιιι χρωμα στο τοιχο και αμεσως θα δειξουν πιο ομορφες οι κορνιζε σου!!
    περιμενουμε αναρτησηηηηη...
    Να σαι καλα και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα ...
    φιλια κ αγκαλιες απο misirlou k maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου συνονόματη μου αρέσει πολύ η σύνθεση που έκανες και συμφωνω ότι πρέπει να έχουμε κοντά μας και γύρω μας τις αναμνήσεις μας γιατί μας ενώνουν ακόμα περισσότερο!
    Η τραπεζαρία θα γίνει σούπερ! Για τις κακοτεχνίες των μαστόρων δε θέλω να αρχίσω να μιλάω, έχει καεί κι η δική μου η γούνα ,άσε...
    Τώρα για την αλλαγή του χρώματος ,μήπως να έβαφες "κατά λάθος" ένα μικρό κομματάκι;
    Φιλάκια καλή μου κι ευχομαι η συλλογή αναμνήσεων να μεγαλώσει και να είναι η μια πιο γλυκιά απο την άλλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολγιάνα καλώς όρισες στο σπιτικό μου....
    Χαραυγή η ιδέα μου ήταν ωραία τα καρφιά ήταν χάλια...όλο στραβώνανε.
    Παρακελσο μου ωραία ιδέα αλλά το θέμα είναι ότι η σύνθεση θα μεγαλώνει...
    Maria και Μισιρλού τι χρώμα προτείνετε;;;;
    Αχ, Νικούλα, με έβαλες σε μπελά...και όταν λέω μπελά εννοώ ότι από την ώρα που μου είπες για χρώμα στον τοίχο μόνο αυτό σκέφτομαι....το θέμα είναι πως θα πείσω τον Ανέστη και τι χρώμα θα είναι αυτό που θα κάνω...γιατί θα το κάνω....έχεις καμιά ιδέα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, μη με ρωτάς για χρώμα, θα διαλέξεις μόνη σου, εσύ άλλωστε θα το βλέπεις κάθε μέρα μπροστά σου...
    Εγω έχω διαλέξει πολύ απαλο μπεζ για το σπίτι γιατί έχουμε κλασικά και σκουρόχρωμα έπιπλα, μόνο στις κρεβατοκάμαρες έχουμε χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ λατρεύω το χρώμα στους τοίχους! Καλά θα κάνεις να τον βάψεις, συμφωνώ απόλυτα!
    Όσο για τα ασύμμετρα κάδρα, τα λατρεύω, έκανα στο παρελθόν μια παρόμοια ανάρτηση. Εγώ έχω στολίσει έτσι δύο σημεία του σπιτιού και είμαι της άποψης ότι χαρίζουν πολύ...
    Τέλεια Andria, είμαι περίεργη για το χρώμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΚΑΔΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ, ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ!!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ!!!!!
    ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΧΩΡΟ!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ ΚΕΡΑΜΥΔΟΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΑΦΟΥ ΕΠΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΩ!!!!!
    ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΕ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΑΦΕΙ, ΕΠΑΘΑ ΕΝΑ ΣΟΚ, ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!
    ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΑΝΩ!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ είμαι υπέρ του χρώματος στον τοίχο έτσι η πανέμορφες κορνίζες σου θα ξεχωρίζουν και θα δείχνουν καλύτερα!!! Μην το φοβάσαι καθόλου το χρώμα στην αρχή μπορεί να πάθεις ένα σοκ αλλά μην σταματήσεις γιατί στο τέλος το αποτέλεσμα θα σου αρέσει στα σίγουρα!!! Εγώ έβαψα μάλλον ζωγράφισα "τούβλα" με κεραμιδί χρώμα έναν ολόκληρο τοίχο στο σπίτι μου και φαίνεται υπέροχος έβαλα και ένα ρολόι σταθμού και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό (σαν σταθμός τραίνου)!!! Καλή σου εβδομάδα!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βαλε χρωμα στην ζωη σου φωναζει η μπλοκογειτονια καλή μου.. μου αρεσε ο τροπος που εγραφες για τις φωτογραφιες κ τις αναμνησεις σου.. καλη εβδομαδα σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Αντρια, πολύ πολύ όμορφες οι κορνίζες σου!Τι τρυφερή η πληροφορία οτι τους μιλάς...με συγκινείς, νόμισα πως μόνο εγώ είμαι τόοοοοσο "αλαφροίσκιωτη" χε χε! Εγω έχω κρεμάσει όλες τις αναμνήτικές μας κορνίζες στη σκάλα, όπως σκέφτηκες κι εσύ να κάνεις αρχικά.
    Ωραία η ιδέα της τραπεζαρίας.Στο χώρο "εστίασης" της οικογένειας! Μου αρέσει που είναι λευκές και θα δώσεις χρώμα στον τοίχο θα γίνει φανταστικός.Επίσης η ιδέα για το τραπέζι μου αρέσει πολύ...για να δούμε λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφη ιδέα!! Κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτομαι να κάνω στον τοίχο της τραπεζαρίας, απλά με μαύρες κορνίζες... κι έτσι γλιτώνω και τα βαψίματα ;) Η δική άποψή μου είναι οτι είναι πολύ γλυκό να είναι στολισμένο το σπίτι μας με εμάς και τους αγαπημένους μας ανθρώπους!! Όσο για τον τοίχο, ψηφίζω κι εγώ χρώμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο μα πόσο πολύ λατρεύω τις φωτογραφίες...Αν μπορούσα να τις είχα παντού θα το έκανα!!!Ο τοίχος έγινε υπέροχος,λατρεύω το άσπρο!!!Περιμένω να τις δω κ με βαμμένο τοίχο!
    Φιλιάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μ' αρέσει που έβαλες τις φωτογραφίες στο χώρο της τραπεζαρίας,τον τοίχο όντως πρέπει να τον βάψεις αν όχι ολόκληρο γιατί δεν τον βλέπω κι όλας τουλάχιστον αυτό το κομμάτι που έχει τις κορνίζες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μ' αρέσουν πάρα πολύ οι πολλές μαζεμμένες κορνίζες με οικογενειακές φωτό και η δικιά σου σύνθεση είναι εξίσου όμορφη που θα ζεστάνει τον τοίχο της τραπεζαρίας σου.Συμφωνώ και γω ότι θα αναδειχθούν οι λευκές κορνίζες αν υπάρχει κάποιο χρώμα στον τοίχο.Δεν ξέρω πόσο μεγάλος είναι ο συγκεκριμμένος τοίχο και πόσο μεγάλος είναι ο χώρος.Αν ο χώρος είναι μικρός το έντονο χρώμα θα τον μικρύνει περισσότερο και μάλλον σύντομα θα κουράσει το μάτι.Μια πινελιά όμως κάποιου αρμονικού με τον υπόλοιπο χώρο χρώματος θακαι ίσως με κάποια τεχνοτροπία θα απογειώσει τον χώρο και θα αναδείξει την διακόσμηση!!!
    Αν μπορέσει παντως ο πατερούλης να σου κάνει αυτό το λατρεμένο τραπέζι καμία γαλλική τραπεζαρία δεν θα μπορούσε να παραβγεί!!!Καλό μήνα !!!!!και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντρια οι κορνίζες ειναι πολύ όμορφες ετσι οπως τις εχεις βάλει,μαρεσει η ιδεα σου αλλά επειδη ειναι ασπρες ενα αλλό χρωματακι στον τοιχο να κανει αντίθεση θα ειχε τέλειο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή