31 Οκτ 2012

Δαντέλα, λινάτσα και...βαζάκια σάλτσας! DIY

   Αυτή είναι ακόμα μια ανάρτηση με το αγαπημένο μου θέμα...recycle and repurpose...σε απλά ελληνικά ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση αντικειμένου με άλλον τρόπο από εκείνο για τον οποίο δημιουργήθηκε.
  Αυτή τη φορά σειρά είχαν διάφορα βαζάκια από σάλτσα ντομάτας, ελιές, πιπεριές φλωρίνης κλπ. κλπ., που βρέθηκαν στα χέρια μου λόγω του καφενείου...Ο καλός μου συγκέντρωσε κυριολεκτικά ένα σωρό και επειδή ξέρει το κουσούρι μου δεν τόλμησε να πετάξει...
    Όταν λοιπόν μου  ζήτησε θήκες για τα ρεσώ που θα ανάβει τα βράδια...σκέφτηκα τι καλύτερο από αυτά...πήρα λινάτσα, δαντέλα λεπτή αλλά και φαρδιά, αποξηραμένα φύλλα, σπάγκο, ξερά κλαδιά, σελίδες από τη δουλειά που ήταν για πέταμα και το αγαπημένο μου πιστόλι σιλικόνης και ξεκίνησα να κολλάω...
    Πρώτα η λινάτσα, μετά η λεπτή δαντέλα και μετά το φύλλο...ε, να μην κάνω και ένα φιογκάκι με τα ξεφτίσματα της λινάτσας...είπαμε τα πάντα ανακυκλώνονται και ξαναχρησιμοποιούνται...

    Για να κιτρινίσω το χαρτί το μούλιασα σε νερό με νες καφέ και το έβαλα σε χαμηλό φούρνο να στεγνώσει

 



   Μετά θυμήθηκα ένα τεράστιο βάζο από ελιές Καλαμών...Τρεις μέρες το έπλενα για να ξεμυρίσει και να φύγει η γλίτσα δεν θα ήταν κρίμα να μην το αξιοποιήσω;;;
Πήρα ένα φαρδύ κομμάτι δαντέλα (περίπου 10 πόντων) το έβαλα πάνω στη λινάτσα μου και την ψέκασα με άσπρο σπρέι... τα σχέδια δεν καλοφαίνονται επειδή ήταν πρώτη φορά και φοβήθηκα να το ψεκάσω για πολλή ώρα.  Την επόμενη θα ψεκάσω και δεύτερη φορά για πιο έντονο αποτέλεσμα...αφού στέγνωσε, η διαδικασία ήταν ίδια...λινάτσα, δαντέλα ζεστή σιλικόνη...




...μου φαινόταν όμως φτωχό...ασε ασε το' χω....ένα στεφανάκι από κλαδιά που φρόντισε να μου προμηθεύσει η Αλέκα (όπως καταλαβαίνετε έχουν μάθει οι γύρω την λόξα μου και με προμηθεύουν με διάφορα κατά καιρούς), ένα λουλουδάκι από μια μπομπονιέρα, μερικά κουρελάκια από λινάτσα που είχαν περισσέψει και ένα ρόδι αποξηραμένο (που ένας Θεός ξέρει από πότε το έχω) λίγη δαντελίτσα για την τσαχπινιά και να σου το βαζάκι....


Τα βαζάκια θα γεμίσουν περίπου δυο δάχτυλα με κόκκους καφέ και πάνω τους θα καθίσει το ρεσώ...

Το βράδυ είναι μαγεία...
Μέχρι να τα πάρει ο Ανέστης στο μαγαζί τα ανάβω και τα κοιτάω μαγεμένη...
Ελπίζω να σας άρεσαν οι ιδέες μου...
Επανέρχομαι και με άλλους τρόπους διακόσμησης για τέτοια βαζάκια....
Είπαμε, γίνεται χαμός στο σπίτι από δαύτα...

32 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες ιδέες μας δίνεις Andria! Τα βαζάκια σου έγιναν ονειρεμένα!...κι`έτσι αναμμένα είναι να τα χαζεύει κανείς...Θα περιμένω και τη συνέχεια...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλεια!!!Θα κάνω και εγώ!!!Πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ονειρεμενα ειναι!θα το κανω και εγω!βασω λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ...ΧΙ ΧΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια έγιναν! Και μου άρεσε πολύ κι η ιδέα σου με τους κόκκους καφέ για να στέκονται να κεράκια. Εγώ έβαζα χοντρό αλάτι αλλά τώρα θα βάλω κόκκους, είναι πιό όμορφα έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πολυ ωραια ιδεα κ εγιναν πολυ ομορφ τ βαζακια σου!!!!!!!!!!!!!δεν τ ειχα σκεφτει αυτο με τους κοκους τ καφε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα!!!Θα το δοκιμάσω έχω πολλά βαζάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα!!!
    Έχω και εγω βαζάκια και δεν ήξερα τι να τα κάνω..ήθελα κάτι διαφορετικό και μου αρέσει πολύ η ιδέα σου!!!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα το σ/κ:):)
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαγευτικά, ειδυλλιακά, ρομαντικά και πανέμορφα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες ιδέες,ωραία ατμόσφαιρα, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα έγιναν! Ειδικά το μεγάλο είναι υπέροχο. Πολύ έξυπνη ιδέα να ψεκάσεις την δαντέλλα πάνω στην λινάτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα! Γλυκύτατα έγιναν! Και αξιοποιήθηκαν στο έπακρο! Μπράβο, Νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γίνανε υπέροχα. Και παρόλο που μας γράφεις τον τρόπο δεν νομίζω να μπορούσα να τα φτιάξω!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΛΑΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΑΜΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!
    ΞΕΡΕΙΣ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ!!!!
    ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!
    ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νικάκι μου!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!! Η ιδέα του ψεκασμού τέλεια!!! Είναι όλα ένα κι ένα!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικά!!!!!!! Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω όνειρο τα βαζακια!!Ειχα κτ παρόμοιο στο μυαλό μου καθως απο γυαλινα βαζακια ουκ ολίγα!!Καλό μηνα Νικη και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ πολύ όμορφα!!!!!!
    σε ευχαριστούμε για τις ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έγιναν υπέροχα!Από τα πιο ωραία ρεσώ - βαζάκια που έχω δει!!!Πολλά μπράβο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα, λατρεύω κεριά...Θα μου κρατήσεις ένα-δυο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυ ομορφες δημιουργιες !!!Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα1 Έχω και εγώ κόλλημα με ταα βαζάκια, αν δεις την ανάρτησή μου "Γάμος με θαλασσόξυλα γάζα και λινάτσα' τα βαζάκια που στολίστηκαν και στόλισαν τον χώρο ήταν πάνω από 400! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα καλό μήνα
    είναι πανέμορφα! ξεχώρισα το πρώτο και το δεύτερο
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή σου μέρα.
    Πολύ όμορφα τα βαζάκια σου, ελπίζω ο Ανέστης σου να τα εκτιμήσει δεόντως..., κι αν όχι, μπορείς πάντα να τού τα φέρεις στο κεφάλι...χαχχαχα
    Τα βαζάκια είναι ένα βασικό μου κόλλημα, είναι ανέξοδα, πληθαίνουν συνεχώς σαν τα κουνέλια και μπορείς να κάνεις ένα σωρό πράγματα με αυτά εκτός από το προφανές που είναι η επαναχρησιμοποίηση τους σαν βαζάκια βέβαια...
    Αν έχεις χρόνο πέρνα από το φτωχό και σποραδικά ανανεούμενο blog μου να δεις και τις δικές μου απόπειρες περί recycle and repurpose....
    Keep going...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αλλού μπήκα κι αλλού βρέθηκα Νίκη!χαχαχα στην απο πάνω θαύμαζα την απο κάτω σχολιάζω,μα είναι τόόόόσο ωραία και με τόσο απλά υλικά.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τα αγαπωωωωω ρε συυυυυ!!ποσο shabby Chic!!ποσο ωραια ιδεα για δωρακι!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι Πανέμορφα!!!!μπράβο!!!τα θαυμάζω και γω ....κρίμα που θα τα δώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ουάου και πάλι ουάου, ιδιαίτερα το βάζω που έτριβες τρεις μέρες, χιχι!!!!!!!!! Οντως το ποστ για την λινάτσα έτσι πάει! Οπου και λινάτσα και χαρά! Πέρσι φτιάξαμε για τον Σύλλογο Γονέων βαζάκια με δωράκια και τα διακόσμησα με λινάτσα και δεν την χόρτανα, όταν στολίζεται σε μαγεύει... Να'σαι πάντα καλά σου εύχομαι και με το καλό οι Γιορτές... ΥΓ: (Κάτω από το δέντρο μου βάζω ποδιά από λινάτσα!!!!!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολύ όμορφα!! εξαιρετικός συνδυασμός της λινάτσας με τα ρεσώ και τα αποξηραμένα!! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή