9 Σεπ 2011

Πως να διακοσμήσετε το σπίτι σας...με θαλασσόξυλα

        Πάντα μου άρεσε να ψάχνω στη θάλασσα για κοχύλια...φέτος το καλοκαίρι όμως εκτός από αυτά έμαθα να ψάχνω για θαλασσόξυλα...αιτία ήταν η Ρένα (μην ρωτάτε "Ποιά Ρένα;;;" η γνωστή σε όλους και πολύ αγαπημένη)...Οι δημιουργίες της και τα tutorial της μου έμαθαν να κοιτάω με άλλο μάτι τους ξύλινους θησαυρούς που κατά καιρούς ξεβράζει η θάλασσα (ιδιαίτερα μετά τις φθινοπωρινές βροχές)...και αφού μάζεψα κάμποσα από αυτά (και δεν μπορούσαν όλα να γίνουν καραβάκια) έψαξα στο ιντερνετ να βρω τρόπους να τα αξιοποιήσω
      Πάρτε μια (μικρή) ιδέα....

Καθρέφτης με θαλασσόξυλα


καθρέφτης και τραπέζι από θαλασσόξυλα από karen miller
 

Ρολόι τοίχου
http://cornwallhoney.com/cornishdriftwood.html
Κρεμαστό τοίχου με κοχύλια και αστερίες
http://www.driftwoodartdesigns.com/Portals/24755/images/logo%202.jpg

Ψαράκια για τον τοίχο στο σαλόνι του εξοχικού
http://islademabanlas.com/tribes/online-marketing/driftwood-arts

Μελωδός από θαλασσόξυλα

http://www.etsy.com/



Ακόμα και χριστουγεννιάτικο δέντρο μπορείτε να κατασκευάσετε


http://www.trebarvahglassanddriftwood.co.uk/DRIFTWOOD.html

Πόλη από θαλασσόξυλα

http://weheartit.com/entry/1996136

Θαλασσινή γιρλάντα

http://missflibbertigibbet.blogspot.com/

Και επειδή αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει για επισκεφτείτε (αν δεν το ήδη έχετε κάνει)  τις γειτόνισσες μου (και καλές μου φίλες) που μεγαλουργούν όποτε πιάνουν στα χέρια τους θαλασσόξυλα:


Στεφανάκι με αστερία, κοχύλια και θαλασσόξυλα από http://www.oneiropeioio.blogspot.com/






 Βραβείο γυναίκες της χρονιά από www.diaheiros.blogspot.com

 Στεφάνι από θαλασσόξυλα από www.sofigraf.blogspot.com  


καραβάκι από θαλασσόξυλα από  http://handmadeanastasiasart.blogspot.com/
 



πίνακας με πλαίσιο από θαλασσόξυλα από http://kantomagapi.blogspot.com/

Για όσες ξέχασα-γιατί ου γαρ έρχεται μόνο-στείλτε μου email και θα συμπεριλάβω αμέσως τις δημιουργίες σας στο post)
Παρακάτω θα βρείτε tutorials για να κάνετε

μια παιχνιδιάρικη κλειδοθήκη
http://6footsally.blogspot.com/


έναν πανέμορφο καθρέφτη...που τον "χαλβαδιάζω" για το τζάκι μου

http://www.alamodemaven.com/
μια  κορνίζα από θαλασσόξυλα

http://happytomake.blogspot.com/2011/09/how-to-make-drift-wood-frame.html


Αν λοιπόν....
σας άρεσαν οι παραπάνω ιδέες (και πιστέψτε με έχει πολύ περισσότερες) απλά googlaρετε τις λέξεις driftwood + art, mirror, frame, chime, table, clock, decoration ή κατά το ελληνικότερο γυαλόξυλα, θαλασσόξυλα κλπ. Το μόνο που μένει να κάνετε είναι να αξιοποιήσετε τους καλοκαιρινούς σας θησαυρούς μετατρέποντας τους...σε τέχνη!!! Οι δυνατότητες αγγίζουν το άπειρο...απαιτούμενη η καλπάζουσα φαντασία. Περιμένω να με ξαφνιάσετε με τις ιδέες σας!
Τι λέτε δεν είναι καλή ευκαιρία για μια ακόμα βόλτα στη θάλασσα;;;;
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση
Φιλιά θαλασσινά


Μυστικό 1: μοναδικοί θησαυροί κρύβονται στα λιμανάκια κοντά στα δίχτυα των ψαράδων...για κοιτάξτε καλά....
Μυστικό 2: Μην το παρακάνετε στις κατασκευές...και αν το παρακάνετε για το σπίτι σας κρατήστε ένα δυο κομμάτια...μην το πολυφορτώσετε...εκτός και αν πρόκειται για εξοχικό by the sea

20 σχόλια:

  1. Φοβερή ανάρτηση και φοβερή έρευνα!!! Είναι απίστευτο πόσα μπορείς να φτιάξεις με αυτά τα ξυλάκια!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι απίστευτες ιδέες!!!
    Πάνω που τα κατεβασα στην αποθήκη και τους ευχήθηκα και του χρόνου...
    όχι, δε θα με ξεμυαλίσεις εσύ να τα ξαναπλώσω φαρδια πλατια, είμαι βράχος θέλησης εγώ! Κρατησα στην αναμονη μόνο ένα μικρο δεντράκι και δουλεύω μια πιο χριστουγενιάτικη ιδέα γι' αυτό. Αν μου βγει θα σας το δείξω.
    Είναι ολόκληρο δεντράκι με κλαδια και κορμό σε μικρό μέγεθος ,γυρω στα 40εκατοστά, και με το σχήμα που του είχε δώσει ο άνεμος της παραλίας! Αριστούργημα που αξίζει να του φερθώ ανάλογα ...μήπως έχεις καμιά ιδέα να προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου, έκανες μια μεγάλη μεγάλη και αξιόλογη έρευνα γύρω από τα θαλλασσόξυλα. Και έχεις απόλυτο δίκιο ότι δεν πρέπει να παραφορτωθεί ένα σπίτι από τέτοιου είδους κατασκευες,
    Υ.Γ Τον καθρέπτη της χαράς άφησες απ΄έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική και εγώ έπαθα πλάκα με το τι μπορεί να γίνει από θαλασσόξυλα...και πολύ καλαίσθητο κατά την άποψη μου
    Συνονόματη είμαι σίγουρη ότι, ότι και να το κάνεις θα γίνει υπέροχο! δεν έχεις εσύ ανάγκη από τις ιδέες μου
    Para-kelsoscooks (που δεν έχω ιδέα τι σημαίνει το όνομα σου αλλά μου αρέσει πολύ να το διαβάζω φωναχτά!!!) όπως είδες η τάξη αποκαταστάθηκε...αν θυμηθείς και άλλες γειτόνισσες σε παρακαλώ να μου το πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά νοιώθω έκπληξη με το πόσα πράγματα μπορείς να φτιάξεις με φαινομενικά άχρηστα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γειά σου Andria!!!
    Χαίρομαι που μια κατασκευή μου είναι ανάμεσα στις πανέμορφες δημιουργίες που ανάρτησες.
    Είμαι σίγουρη πως, αν όχι σύντομα, το αργότερο ως το ερχόμενο καλοκαίρι θα υπάρχει και μία δική σου κατασκευή με θαλασσόξυλα.
    Περιμένω λοιπόν...
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Andria απίθανα! Ευκαιρία να παρατείνουμε λίγο το καλοκαιράκι! πανω που ετοιμαζόμουν για φθινοπωρινή αναρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραίο ποστ!!!ευχαριστούμε πολύ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΡΙΑ!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ Ε ΜΑΙΛ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΣ , ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ...........
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Andria σ ευχαριστώ για την προσθήκη στα καθόλα αξιόλογα δημιουργήματα με θαλασσόξυλα, παρότι τα είχα δει δε θα πρόσθετα ποτέ το δικό μου,αλλά ευχαριστώ και την Παράκελσο που το υπέδειξε έστω κι ως ...καθρέφτη!
    Πραγματικά θαύμασα την εφευρετικότητα των ανθρώπων απο ένα τόσο ταπεινό υλικό.
    Δες κι αυτό:
    http://xeiropoihma.blogspot.com/2011/09/blog-post_05.html
    Καλό Σ/Κ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκιά μου Άντρια σ' ευχαριστώ για το αισιόδοξο σχόλιο!!! Έχεις τα φιλιά μου και ευχές για μια τέλεια εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πργαγματικά πολύ ωραίο θέμα διάλεξες για έρευνα! Οντως τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο από την φύση. Εγώ δεν έχω φτάξει τίποτα μέχρι τώρα από θαλασσινά ευρήματα αλλά τα βέπω και τα ζηλεύω! Περιμένουμε λοιπόν τα δικά σου καλλιτεχνήματα.
    Δεσμεύομαι να κάνω εγώ έρευνα για φθινοπωρινά ευρήματα που συνώθως τα χρησιμοποιώ τουλάχιστον εγώ για χριστουγενιάτικους θυσαυρούς. Μεχρι τότε μάζεψε κλιματσιδες και κλαδιά από ακτινιδια να τα ξερανεις για να εισαι έτοιμη για στεφάνια!!! φιλουδια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επέστρεψα!!Τι μου κάνεις?Χαθήκαμε αλλά όπου κι αν πάμε ότι κι αν κάνουμε,αφήνουμε αυτήν την παρεούλα βρε?!!Τώρα για τα ξύλα τι να σου πω?Έψαχνα παντού σε όλες τις παραλίες,δεν βρήκα ούτε για δείγμα!Καλό φθινόπωρο να έχουμε και να τα λέμε συχνότερα!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λαμπρινή! ξέρεις γιατί? τα μάζεψε όλα η Αντριαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλα ρε Έυα...με κάνεις και γελάω....είχα και εγώ απορία που να βρω ξυλάκια....θέλει μάλλον παραλίες κοντά σε εκβολές ποταμιών ή με πέτρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια! Μου άρεσε τρελά η ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή