4 Ιαν 2012

Το ποδαρικό του 2012 !

     Θέμα της ανάρτησης που θα μου κάνει το ποδαρικό για το 2012 δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το δωράκι που έκανα στην ξαδελφούλα του Νικόλα για τα γενέθλια της...

Η  μαμά Φωτεινή το έβγαλε τόσες πολλές φωτογραφίες που δεν ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω...                          



δείτε με τη χάρη και άνεση ποζάρει στο φακό...





Μαργαριταράκια σε αποχρώσεις του λευκού και του ροζ δεμένα με χρυσή ντίζα, swarovski και επιχρυσωμένα στοιχεία.
  
Στελλίτσα καλοφόρετο και να είσαι πάντα ευτυχισμένη υγιής και χαμογελαστή όπως στη φωτογραφία
Πολλά (τουλάχιστον 2012) φιλιά!!!

20 σχόλια:

  1. ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ;
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΣ ΕΛΛΑΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο! Ελπίζω να της φέρει γούρι και σε σένα ό,τι επιθυμείς για το 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρένα σου απάντησα στο mail....

    Στέλλα, επιθυμώ το 2012 να μου φέρει ένα μωρό και να το "φορέσω" όπως έκανα και με τον Νικόλα!!!Ευχαριστώ για το σχόλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΓΟΥΡΙ!!!!ΑΛΛΑ Η ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή χρονιά και χρόνια πολλά! Το βραχιολάκι τέλειο κι όπως φαίνεται η μικρή ξετρελάθηκε. Το μοντελάκι σου είναι γλύκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιο γλυκό ποδαρικό δε θα μπορούσε να σου κάνει κανείς!!
    Γλύκα η πιτσιρίκα, αλλά και το δωράκι της πανέμορφο,σαν κουφετάκι!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε ξέρω ποιό είναι πιο γλύκα, το βραχιολάκι ή το μοντελάκι. Πάντως ταιριάξανε απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΦΑΤΣΟΥΛΑ!!!ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρομαντικό και χαριτωμένο το βραχιολάκι που ετοίμασες! Εύχομαι καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο το ποδαρικό με την πανέμορφη τσούπρα, καταπληκτικό το βραχιολάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά... μιλάμε και για ΤΟ μοντέλο....
    Τι υπέροχο δωράκι που της έκανες!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο το βραχιολάκι και απ'ότι φαίνεται το καταχάρηκε η μικρή!
    Καλή Χρονιά με υγεία και λίγη τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο το βραχιολάκι και η μικρ΄κουκλίτσα ζωγραφιστή! Να τη χαίρεστε!
    Φιλάκια
    υγ. Καλά το έπιασες το υπονοούμενο στην ανάρτησή μου, αλλά κρύβω λόγια μέχρι να ξεκαθαρίσω τα θέματά μου χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κουκλίστικο βραχιολάκι για την όμορφη κουκλίτσα!Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το βραχιολάκι σκέτη γλύκα και η μικρούλα ακόμα πιο γλυκιά!!! Καλή γλυκιά χρονιά λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωωωω! Τι γλυκά και τα δυο!!! Φτου φτου φτου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρονια πολλα Νικακο!!!καλη χρονια! σου εχω blogo παιχνιδο!!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή Χρονιά Νικη μου, δημιουργική χαρούμενη και....παραγωγική (καλά κατάλαβα? θέλουμε αδερφάκι?????) μέσα απο την καρδιά μου, εύχομαι, η ευχή σας σύντομα στην αγκαλιά σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή