17 Σεπ 2012

Καλως όρισες φθινόπωρο-μερος 2ο-DIY

    Στην προηγούμενη ανάρτηση σας είχα υποσχεθεί ακόμα περισσότερες ιδέες για φθινοπωρινή διακόσμηση χαμηλού προϋπολογισμού....τόσο χαμηλού όπως αυτού της χώρας μας... Το φθινόπωρο εξάλλου η φύση μας δίνει απλόχερα ένα σωρό υλικά με τα οποία μπορούμε να ανανεώσουμε όμορφα το σπίτι μας και να περάσουμε δημιουργικά την ώρα μας αφού πρώτα θα έχουμε κάνει τις βόλτες μας στα δάση αλλά και στα μανάβικα...
    Προμηθευτείτε καλαμπόκια, στάρια, αποξηραμένα φύλλα, κολοκύθες, βελανίδια, κουκουνάρια, όσπρια, κλαδιά και ξεκινήστε τις συνθέσεις...και για να βάλω φωτιά στη φαντασία σας παραθέτω εικόνες που με εντυπωσίασαν με την πρωτοτυπία τους...όπως...

...αυτή η γιρλάντα από εφημερίδες σε σχήμα φύλλων και χάντρες στα χρώματα του φθινοπώρου

Απλώστε ένα φύλλο που να σας αρέσει σε μια επίπεδη επιφάνεια, στρώστε μια εφημερίδα πάνω του και πάρτε κηρομπογιές. Χρωματίστε την εφημερίδα μέχρι να αρχίσει να ξεχωρίζει το φύλλο...κόψτε σε πολλά κομμάτια, συμπληρώστε χάντρες, κρεμάστε και κάντε ένα βήμα πίσω για να θαυμάσετε


...αυτό το τζάκι που έβαλε τα φθινοπωρινά του...
δηλαδή στάρια κολοκύθες πλαίσια από παλιές κορνίζες και vintage αντικείμενα  


εδώ
...αυτό το μπουκέτο από αποξηραμένα φύλλα-ένα tutorial που δεν πρέπει να χάσετε

εδώ
... αυτά τα κεριά και οι κολοκύθες διακοσμημένα με φασόλια φάβα φακή, ρύζι


εδώ
... αυτό το στεφάνι από κλαδιά και κολοκύθες...που παρεμπιπτόντως είναι το αγαπημένο μου


ποιος είπε όμως ότι τα στεφάνια πρέπει να είναι στρόγγυλα...δείτε εδώ πως να αποξηράνετε τα φύλλα


τέλος αν σας έχει ξεμείνει βαζάκι χωρίς σάλτσα ντομάτας δείτε πως μπορεί να μετατραπεί  σε διακοσμητικό στοιχείο με σπάγγο και κουκουνάρια.

      Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω πως στόλισα εγώ μερικές γωνιές του σπιτιού....αυτές τις λίγες που έχουν απομείνει χωρίς να έχει περάσει ο ανεμοστρόβιλος Νικόλας από μπροστά τους....

Καλό φθινόπωρο!

21 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε.... πολύ ωραίες, εύκολες και οικονομικές ιδέες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο φθινοπωρο Νικη!!!Σουπερ οι ιδεες.Αυτα τα μικρα τα κολοκυθια τα ψαχνω και γω και δεν μπορω να τα βρω πουθενα.Μαλλον μονο στην Αμερικη βγαινει αυτος ο σπορος.Φιλια πολλα Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, αυτές οι μικρές κολοκυθούλες είναι γλύκα! Μου άνοιξες πληγές, Νίκη αλλά μου αρέσουν όλα όσα προτείνεις! Φιλιά και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικες ιδεες και παλι!!!
    Αχ! τι θα κανω που δεν θελω ακομα να χαλασω την καλοκαιρινη μου γωνια..
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφες ιδέες μας έχεις πάλι!!!!! Οι μίνι κολοκυθούλες τέλειες!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτο με τα κερια και τα βαζακια μου αρεσαν πιο πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι χωρίς πολλά χρήματα μπορούμε να διακοσμήσουμε το σπίτι και να δημιουργήσουμε όμορφες γωνιές.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερές ιδέες!!! Κι αυτό το στεφάνι με τις κολοκύθες είναι και το δικό μου αγαπημένο. Πραγματικό κομψοτέχνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες και φθινοπωρινές ιδέες!Περιμένουμε να δούμε το σπιτάκι σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες ιδέες. Τρελλαίνομαι για κολοκύθες.
    Το στεφανάκι είναι τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες ιδέες και στις δυο αναρτήσεις! Μου έδωσες έμπνευση για τη διακόσμηση του σπιτιού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες ιδέες!...η τελευταία με τα βάζα μου άρεσε περισσότερο... Καλό σου βράδυ Adria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α πολύ τέλειες ιδέες μας έχεις δώσει!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι στη σκέψη μου και είπα να πω ένα γρήγορο γεια, δυστυχώς μηδέν χρόνος για σχόλιο.. Ένα φιλί & μια αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 'Εξυπνες ιδέες και ευκολες στην πραγματοποίησή τους!!!!Υπέροχο το κολοκυθοστεφανάκι ειναι η αδυναμία μου!!!!\Φιλάκια απογευματινά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφες όλες οι φθινοπωρινές ιδέες!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 'Ολα υπέροχα, όλα μοναδικά! Σε ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας, σίγουρα κάποια θα τα εφαρμόσω σύντομα!
    Σε ευχαριστώ και για τις ευχές ;-)

    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελικά κάθε εποχή έχει τα ωραία της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Νίκη κι εγώ κι ο σύζυγος σ' ευχαριστούμε πολύ-πολύ για τις γλυκιές ευχές σου!! Η αλήθεια είναι βέβαια πως αυτούς τους εμετούς δε μπορώ να τους απολαύσω, όσο χαρούμενη κι αν είμαι... χαχαχαχα... Όσο για τις συμβουλές θα τις έχω υπόψη μου!! Το ring sling που μου λες το είχα πετύχει όταν έψαχνα δώρα για τις εγκυούλες φίλες μου... Είναι νωρίς ακόμα όμως!!
    Για τα φθινοπωρινά σου δε σχολιάζω τίποτα!! Το μυαλό μου έχει κολλήσει στα ρεσουδάκια από κοχύλια των καλοκαιρινών σου αναρτήσεων, που τόσο ήθελα να φτιάξω αλλά δεν τα κατάφερα... Αρνούμαι ακόμα να δεχτώ βλέπεις, πως το καλοκαίρι μας έφυγε... Πολλά φιλάκια κι ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφες εικόνες!! Τα κεράκια μου άρεσαν πάρα πολύ! Φαίνεται πολύ εύκολη μεταμόρφωση! Ίσως το κάνω!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή