5 Μαΐ 2012

Με λένε Νίκη και στις αυριανές εκλογές θα ψηφίσω υπεύθυνα....

    Η αυριανή μέρα θα με βρει μπροστά σε μια κάλπη να εκτελώ καθήκοντα δικαστικού αντιπροσώπου...Η μεγαλύτερη αγωνία μου είναι για το τι αποτελέσματα θα βγουν από αυτήν την κάλπη...του δικού μου τμήματος αλλά και όλης της Ελλάδας...
  Εύχομαι όλοι μας να ψηφίσουμε υπεύθυνα και συνειδητοποιημένα, μακριά από κομματικές σκοπιμότητες και ακόμα ελπίζω ότι ανάμεσα στους υποψηφίους των 32 κομμάτων που διεκδικούν την ψήφο μας να υπάρχουν άξιοι άνθρωποι, με όρεξη για δουλειά, ικανοί να μας βγάλουν από το τέλμα.


Καλή ψήφο


Υ.Γ. Μην ξεχάσετε να κλειδώσετε τους παππούδες στο σπίτι...

14 σχόλια:

  1. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν άξιοι και ικανοί άνθρωποι με όρεξη για δουλειά, υπάρχουν όμως και οι ανάξιοι που δεν τους αφήνουν να εκφραστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως είπε κι η Χαρά, καλό βόλι αυριο και... στο ψαχνό!
    Μπας κι έτσι καταλάβουν τίποτα...
    Φιλιά Νικούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη η ευχή σου Νίκη και μακάρι να μπορούσε να πραγματοποιηθεί. Όπως βλέπεις είμαι ....δύσπιστη, ή απαισιόδοξη, ή έχασα την ελπίδα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι η πρώτη φορά Νίκη που έχω αγωνία να δω τι θα γίνει στις εκλογές!
    Πάντως, αν ξανακυβερνήσει ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα πάλι, θα αρχίσω να πιστεύω ότι τα αποτελέσματα είναι παραποιημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ γέλασα με το "κλειδώστε τους παππούδε σπίτι"!Πολύ!!Εγώ πάλι γιατί είμαι ΤΟΣΟ απαισιόδοξη που πιστεύω ότι όποιο και να είναι το αυριανό αποτέλεσμα, τον Ιούνη θα γίνει σφαγή?Τέλος πάντων, καλή ψήφο και τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή δύναμη Νίκη κι ευχομαι κι εγω η κάλπη να αναδείξει αξιους ανθρωπους με όρεξη για δουλειά και αγάπη για τον τόπο μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι αποφάσεις έχουν παρθεί, παρόλα αυτά εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι ένα μείγμα κομμάτων για να είναι η διακυβέρνηση της χώρας καλύτερη(;)....Ελπίζω ακόμα...
    Καλή δύναμη! Η μέρα σου σήμερα θα είναι "μεγάλη"...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EYXOMAI TO AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ ΛΑΟΣ,ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΑΞΙΟ!!! ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ! ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε μερικές ώρες θα ξέρουμε τα αποτελέσματα και εύχομαι αυτή τη φορά επιτέλους να είναι τα καλύτερα για όλη τη χώρα μα και για το μέλλον μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πρεπει να δωσουμε χρονο στην Ελλαδα μας..οσο για τους Πολιτικους..μ'αφηνουν παντελως αδιαφορη..τι να πω η δολια..ομορφη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!!!Εύχομαι να έχουμε καλά αποτελέσματα για την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε κοριτσάκι μου κλειδώσαμε τους παππούδες και βγήκαν άλλοι!!!!αχ βαχ αυτή η χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντρια μου, καλησπερα!
    Τελικα οσο υπευθυνα ψηφισαμε οι απο 55 ετων και κατω, τοσο χαλια ψηφισαν οι απο 55ετων και ανω!! Με λιγα λογια οι παπουδες μαλλον δεν κλειδωθηκαν καλα!!!!!! Φιλακια πολλα γλυκια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. και τώρα πως , πές μου πως θα μπορέσουμε ξανά μόνη ελπίδα αν ξαναγίινουν οι παπούδες νάχουνε πάει για μπάνια αλλοιώς πως σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή